دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد میاندوآب:

حضرت فاطمه(س) در زمان‌شناسی و بصیرت الگویی بی‌بدیل است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب گفت: حضرت فاطمه (س) در زمان‌شناسی، بصیرت، شوهرداری، تربیت فرزند، خانه‌داری، کمک به محرومین و در دفاع از حق الگو است.
کد خبر : 358146
IMG_4693.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میاندوآب، مراسم سوگواری شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا( س) صبح امروز با حضور رئیس، استادان، کارکنان و دانشجویان از سوی معاونت فرهنگی دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این مراسم با تسلیت ایام شهادت دخت گرامی پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: باید از زندگی حضرت فاطمه(س) عبرت بگیریم. همانطور که دختر پیامبر اکرم(ص) پیوسته به فکر مردم بود، رسول گرامی اسلام(ص) نیز به فکر امت خود بود.


رامین رستمی افزود: حضرت فاطمه (س) در زمان‌شناسی، بصیرت، شوهرداری، تربیت فرزند، خانه‌داری، حضور در اجتماع، کمک به محرومین در دفاع از حق، ایثار و عبادت الگویی بی‌بدیل است.


وی اضافه کرد:  پاکدامنی، عفت، خداشناسی، عزت،  تربیت و پرورش فرزندانی از جنس نور از صفات بارز حضرت زهرا(س) است که سلاله پاک ائمه اطهار(ع) از سرشت پاک آن حضرت سرچشمه گرفته که منجیان عالم بشریت در جایگاه والای امامت و ولایت در این دنیا و آخرت هستند که مقامشان نزد خدا از مقام انبیا هم والاتر است.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته