دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

تحقق شعار استقلال اصلی‌ترین خواسته مردم بعد از انقلاب است

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی یکی از خواسته‌های اصلی مردم در سال 57 و دوران بعد از انقلاب است.
کد خبر : 357461
IMG_4635.JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، جهانبخش محبی‌نیا در مراسم زنگ انقلاب که در دبیرستان دخترانه شاهد راضیه برگزار شد با تبریک دهه فجر و تسلیت ایام شهادت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: آموزش‌وپرورش یکی از ارکان و نهادهای تأثیرگذار در تعلیم و تربیت قشر جوان کشور بوده و تحقق شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی یکی از خواسته‌های اصلی مردم در سال 57 و دوران بعد از انقلاب است.


نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: دهه فجر یکی از مبارک‌ترین ایام الهی در طول تاریخ انقلاب است و 22 بهمن خیابان‌ها باید ترجمان مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی باشد.


امام‌جمعه میاندوآب نیز با بیان دستاوردهای انقلاب در حوزه زنان گفت: انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی از انقلاب‌های مردمی در جهان توانست به زنان عزت و ابهت بخشد و امروز به برکت انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین تشکل زنان دنیا در جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.



حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده افزود: حضور گسترده زنان در صحنه‌های سیاسی، انتخابات و راهپیمایی‌ها در بعد از انقلاب اسلامی بسیار چشمگیر بوده و نقش‌آفرینی زنان غیرتمند ایرانی در عرصه‌های دفاع از آرمان‌های والای انقلاب قابل تحسین است.


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب گفت: در دوران چهل سال انقلاب بیشترین پیشرفت‌ها توسط زنان صورت گرفته و عمده تلاش دشمن، استکبار و رسانه‌های بیگانه این است که نقش برجسته زنان را در دوران انقلاب نادیده جلوه دهند.


رئیس جدید آموزش‌وپرورش میاندوآب نیز درباره نقش آموزش‌وپرورش در انقلاب گفت: گفتمان و پارادایم‌سازی و سجایای انقلاب با قدرت نیروی مردمی و رهبریت مدبرانه بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی به ثمر نشست.


بهروز تقی‌نژاد افزود: خداباوری، خودباوری و مردم‌باوری را از مهم‌ترین ویژگی‌های منحصربه‌فرد امام راحل در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی برشمرد.



به گزارش آنا، در این مراسم زنگ انقلاب توسط مسئولان شهرستان میاندوآب به صدا درآمد و با نثار گل تولد 40سالگی انقلاب را جشن گرفته و با آرمان‌های والای امام، شهدا و انقلاب تجدید پیمان بستند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته