دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1397 - 10:24
رئیس پلیس پایتخت خبر داد:

جمع‌آوری ۲ هزار معتاد و ۲۰۵ خرده‌فروش مواد مخدر در 3 منطقه تهران

رئیس پلیس پایتخت از جمع‌آوری ۲ هزار معتاد و ۲۰۵ خرده‌فروش مواد مخدر در سه منطقه شوش، هرندی و مولوی خبر داد.
کد خبر : 356920

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار حسین رحیمی صبح امروز و در حاشیه طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر سه منطقه شوش، مولوی و هرندی اظهار کرد: طرح عملیات پلیس در سه منطقه شوش، هرندی و مولوی برای جمع‌آوری معتادان چند روزی است که آغاز شده و مأموران ما بیش از ۱۰۰ خانه را در این مناطق شناسایی کردند و تا این لحظه ۲ هزار نفر از معتادان جمع‌آوری شدند؛ از این تعداد ۳۵۰ نفر دارای بیماری واگیردار هستند و در کنار این مطلب حدود ۲۸۰ پاتوق نیز پلمب شد و این اقدامات همچنان ادامه دارد.


رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: در این طرح ۲۰۵ خرده‌فروش نیز جمع‌آوری شدند و امیدوارم با اراده جمعی و خود مردم محله و مساجد این موضوع به طور کامل حل شود.


وی افزود: در مجموعه پلیس دو طرح را تعریف کردیم که طرح اول به طور کامل پاکسازی شده و از امروز طرح دوم آغاز می‌شود.


رحیمی اظهار کرد: همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند تا مشکلات برطرف شود و ما از ابتدای سال تاکنون نزدیک ۳۰ هزار معتاد را به صورت مرتب دستگیر کردیم که البته بعضی از آنها چندین مرتبه دستگیر شده بودند.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در طرح مذکور حدود ۳۰ کیلو مواد مخدر و مقادیری مشروب و اموال مسروقه کشف شده است؛ همچنین از روزی که طرح جدید خود را اجرا کردیم میزان سرقت‌ها در منطقه به یک‌دوازدهم رسیده است.


انتهای پیام/۴۱۱۰/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
علی پورخلیلاوی.
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹
۰
دنبال پسرم امیدپورخلیلاوی میگردم.که به تهران رفته بود.یک ماه پیش.معتاد.است.اگرخبری دارید من راخبرکنید ممنون
هلدینگ شایسته