دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیام خبر داد:

برنامه ویژه‌ برای اشتغال 4 هزار فرزند ایثارگر آذربایجان‌غربی

مسئول امور ایثارگران استانداری آذربایجان غربی گفت: 4 هزار نفر از خانواده‌های ایثارگران در این استان جویای کار هستند که اشتغال این افراد در اولویت است.
کد خبر : 351933
images.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری آذربایجان‌غربی، علی پیام در دومین جلسه کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری ایثارگران این استان که در محل استانداری برگزار شد با تأکید بر اینکه مشکلات ایثارگران استان به صورت تخصصی بررسی می‌شود، اظهار کرد: 4 هزار نفر از خانواده‌های ایثارگران در این استان جویای کار هستند که اشتغال این افراد در اولویت  ما است.


وی اضافه کرد: آمار بیکاری فرزندان و خانواده‌های رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور در جبهه نیز با کمک نیروهای نظامی استان در حال جمع‌بندی است تا اشتغال این قشر نیز مورد توجه قرار گیرد.


مسئول امور ایثارگران استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: 25 درصد از سهمیه استخدامی مخصوص خانواده‌های جانبازان بالای 25 درصد بوده و پنج درصد سهمیه استخدامی نیز مختص فرزندان ایثارگران با سابقه حداقل 6 ماه حضور در جبهه است.


پیام بیان کرد: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت ویژه اشتغال ایثارگران، راهکارهای کاربردی را در راستای رفع مشکلات ارائه دهیم.


وی مطرح کرد: امنیت و عزت امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است که باید قدردان این رشادت‌ها باشیم.


مسئول امور ایثارگران استانداری آذربایجان غربی توضیح داد: باید برای کسانی که در راه دفاع و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند و ایثارگری کردند، خدمات شایسته‌ای ارائه دهیم و به مسائل، مشکلات و اشتغال فرزندان آنان بیش از پیش رسیدگی کنیم.


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال پایداری روستایی در این استان عنوان کرد: 2 هزار و 700 میلیارد ریال در این راستا به 2 هزار و 469 طرح اشتغال روستایی پرداخت شده است.


عارف خدرلو تأکید کرد: همچنین 440 میلیارد ریال برای 61 طرح اشتغال در مناطق محروم با همکاری بنیاد علوی در حال پرداخت است که برای 971 نفر اشتغال‌زایی صورت می‌گیرد.


در این جلسه در رابطه با موضوع اشتغال ایثارگران و خانواده‌ آنها در دستگاه‌های اداری بحث و تبادل‌ نظر شد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: استخدام
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
سیامک بگلری
United States of America
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
۰
با سلام و خسته نباشد
ببخشید پدر بنده موقع جنگ ۲۶ماه تمام جنگ کرده جانباز شده و متاسفانه تا این لحظه هیچ چیزی از جانبازی دریافت نکرده.هفت تا فرزند داره که هیچ کدومشون شاغل نیستن.با هزار بدبختی مارو گذاشته درس خوندیم الانم بیکاریم.من خودم ۳۳سالمه نه کار دارم نه خونه زندگی.با چه ارزویی برم ازدواج کنم.اصلا با چه ارزوهایی زندگی کنم.لطفا برسید به دادمون.اگه خدارو میشناسین به دادما برسید
قالیشویی ادیب