دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1398 - 18:45

توصیه‌های معاون آموزشی دانشگاه شریف به داوطلبان دوره دکتری

معاون آموزشی دانشگاه شریف به داوطلبان دوره دکتری برای حضور بهتر در مرحله‌ ارزیابی توصیه‌هایی را ارائه داد.
کد خبر : 350351

داود رشتچیان در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره برگزاری مرحله ارزیابی آزمون دوره دکتری در دانشگاه صنعتی شریف اظهار کرد: پذیرفته‌شدگان اولیه در آزمون دوره دکتری می‌توانند از 27 تا 29 خرداد برای انجام مرحله ارزیابی آزمون دوره دکتری به دانشگاه صنعتی شریف مراجعه کنند.


وی افزود: دانشجویان در زمان مصاحبه باید تمرکز خود را بر فعالیت‌ها و پروژه‌هایی که انجام داده‌اند بگذارند چرا که مصاحبه‌گیرندگان به دنبال ندانسته‌های دانشجویان نیستند و می‌خواهند بفهمند که تخصص دانشجویان در چیست.


معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف تصریح کرد: اینگونه استادان نیز محور سؤالات را تمرکز دانشجویان انتخاب می‌کنند و حتماً دانشجویان نتیجه بهتری کسب خواهند کرد.


رشتچیان در پاسخ به اینکه آیا دانشگاه شریف از فارغ‌التحصیلان خود دانشجو می‌پذیرد، گفت: شاید باورش برایتان سخت باشد ولی رویکرد دانشگاه شریف اینگونه نیست. ما به‌دنبال جذب دانشجوی بهتر از همه دانشگاه‌ها هستیم و اکنون دانشجویان زیادی در مقطع دکتری دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که از دانشگاه‌های دیگر آمده‌اند. دانشگاه شریف تعصبی بر روی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان خود ندارد.


انتهای پیام/4040/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته