دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1397 - 12:38
معاون آموزشی دانشگاه شریف خبر داد؛

توقف پذیرش دانشجو در پردیس تهران دانشگاه شریف

معاون آموزشی دانشگاه شریف از توقف پذیرش دانشجو در پردیس خودگردان این دانشگاه در شهر تهران خبر داد.
کد خبر : 282500

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ‌آنا، دکتر داوود رشتچیان صبح امروز در نشست خبری در دانشگاه صنعتی شریف گفت: در شورای دانشگاه موضوع پردیس‌های پولی و بین‌الملل این دانشگاه بررسی شده است و اکنون پذیرش در پردیس خودگردان این دانشگاه درشهر تهران متوقف شده است. این توقف برای این است که بتوانیم به برنامه‌ای برای ادامه فعالیت این پردیس از سوی دانشگاه دست یابیم.


وی افزود: این دانشگاه دارای دو پردیس کیش و تهران است که روند فعالیت این پردیس ها در دست بررسی است.


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف اضافه کرد: علیرغم اینکه پذیرش دانشجو کاهش یافته اما این روند نزولی در پردیس خودگردان تهران این دانشگاه، تأثیر چندانی نداشته و همچنان دانشجویان متقاضی تحصیل در این پردیس هستند.


رشتچیان همچنین از راه‌اندازی مدرسه اشتغال خبر داد و گفت: دوره فرعی کارآفرینی و اقتصاد نیز برای دانشجویان علاقه‌مند ایجاد شده است.


اعطای وام تامین محل اقامت به دانشجویان متاهل و تحصیلات تکمیلی


در ادامه همچنین دکتر بیژن وثوقی معاون دانشجویی دانشگاه شریف درباره وضعیت خوابگاه‌های این دانشگاه تصریح کرد: در تابستان گذشته بسیاری از خوابگاه‌ها بهسازی شدند و در این مسیر وضعیت خوابگاه‌ها 80 درصد نسبت به قبل بهبود پیدا کرد.


وی همچنین از اعطای وام تامین محل اقامت به دانشجویان متاهل و تحصیلات تکمیلی خبر داد و گفت: اکنون حدود 450 دانشجو از این طریق توانسته‌اند در تهران مستقر شوند.


وثوقی همچنین تعداد دانشجویان خوابگاهی شریف را حدود 5 هزار نفر اعلام کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته