دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1397 - 12:56
عضو شورای شهر تهران:

زیرساخت‌های مترو جوادیه برای شهروندان ایجاد مشکل کرده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نشست زمین و ایجاد شکاف در محوطه خارجی ایستگاه مترو جوادیه دسترسی شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.
کد خبر : 348285
n00016619-b.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، افشین حبیب‌زاده پیش‌ازظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری اظهار کرد: براساس بازدید انجام‌شده از ایستگاه متروی جوادیه در خط ۳ شاهد مشکلات ایجاد شده برای شهروندان برای دسترسی به ایستگاه مترو بودیم.


وی اذعان کرد: طبق مشاهدات عینی به‌دلیل نشست‌های صورت‌گرفته در محوطه خارجی این ایستگاه و شکاف در سطح زمین، دسترسی اهالی محله مذکور به ایستگاه مترو مسدود شده و افراد برای رسیدن به ایستگاه باید مسیر طولانی را طی می‌کردند؛ همچنین نشست محوطه باعث تخریب سازه سرویس‌های بهداشتی و غیرقابل استفاده شدن پارک ترافیک در جنب ایستگاه شده است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به نشت آب هنگام بارندگی به داخل ایستگاه گفت: مسئولان ایستگاه جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پله‌های برقی، در مواقع بارندگی مجبور به قطع برق آن شده که این امر موجب ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای استفاده کنندگان شده است.
حبیب‌زاده تصریح کرد: خوشبختانه آسیب جدی به سازه اصلی و ساختمان‌های مرتبط به ایستگاه متروی جوادیه وارد نیامده و مشکل اصلی محوطه متروی جوادیه، زیرسازی نامناسب و غیراصولی است که باعث ایجاد نشست‌های سرتاسری در محوطه پیرامون ایستگاه فوق‌الذکر شده است.
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران اذعان کرد: با توجه به موارد فوق‌الذکر ضروری است که مسئولان شرکت بهره‌برداری مترو اقدامات لازم را جهت ایمن‌سازی محوطه (زیرسازی مجدد یا مقاوم‌سازی خاک) با هماهنگی شهرداری منطقه 11 انجام داده و هرچه سریع‌تر از تبعات بعدی آن جلوگیری شود.
حبیب‌زاده در پایان گفت: با توجه به قصور پیمانکار، شایسته است موضوع بررسی و در صورت کشف تخلف و یا اثبات قصور، اقدامات لازم برای برخورد با خاطیان صورت گیرد.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته