دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زواری:

دانشگاه‌ها مشکلات اصلی واحدهای تولیدی را شناسایی کنند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: دانشگاه‌ها باید مشکلات اصلی واحدهای تولیدی را شناسایی کنند.
کد خبر : 344785
DSC_0002.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ارومیه، مهدی زواری عصر امروز در حاشیه بازدید از شرکت پاکدیس ارومیه با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی راهکار ارائه دهند، گفت: دانشگاه‌ها باید مشکلات اصلی و محوری واحدهای تولیدی را شناسایی کرده و در قالب پایان‌نامه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی برای حل آن‌ها به ارائه راهکار بپردازند.


وی با بیان نقش دانشگاه‌ها در حل مشکلات جامعه عنوان کرد: طرح پایش نیز که به‌تازگی در دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شده است برای شناسایی مسائل دارای اولویت نظام در حوزه‌های علم فناوری و ارائه سیاست‌ها برای هدفمند کردن آن‌ها جز ضرورت‌ها در راستای حل مسائل کشور و مستلزم ایجاد یک بستر شبکه‌ای است.


معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با توجه به اینکه تأمین اشتغال از دغدغه‌های جوانان در جامعه کنونی است افزود: دانشگاه‌ها باید از تمرکز بیش از حد روی آموزش دست‌بردارند و بتوانند به اشکال مختلف ازجمله ارتباط با صنایع بخشی از هزینه‌های خود را تأمین کرده و برای دانش‌آموختگان کارآفرینی کنند.


زواری با بیان اینکه در شرایط حاضر و با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان، واحدهای تولیدی با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت‌های فراوانی در حوزه پژوهش و فناوری دارد که در این مواقع می‌تواند کمک‌حال واحدها شود.


انتهای پیام/4120


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته