دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آذر 1397 - 08:26
مومنی:

حرکت با دنده عقب در بزرگراه یاسینی جان راکب موتورسیکلت را گرفت

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: متأسفانه بی‌توجهی راننده پژو به دلیل حرکت با دنده‌عقب در بزرگراه یاسینی منجر به فوت راکب موتورسیکلت شد.
کد خبر : 344536
483e926c-f904-4969-8b76-d7fcbf69580f.jpg

سرهنگ احسان مؤمنی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص بروز تصادفات منجر به فوتی در روز شنبه (۲۴ آذر) در سطح تهران گفت: روز گذشته حوالی ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی یک دستگاه خودروی پژو پارس به دلیل تغییر مسیر خود اقدام به حرکت با دنده عقب می‌کند که در این حین یک دستگاه موتورسیکلت که مسیر مستقیم خود را طی می‌کرده به عقب خودرو برخورد کرده و راکب موتورسیکلت به وسط بزرگراه پرتاب می‌شود.


وی ادامه داد: راکب موتورسیکلت بعد از پرتاب شدن به وسط بزرگراه به یک دستگاه کامیون برخورد می‌کند و متأسفانه این فرد در محل حادثه جان خود را از دست می‌دهد.


وانت نیسان جان کودک ۶ ساله را گرفت


رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: همچنین روز گذشته حوالی ساعت ۱۳ در محدوده خیابان شوش فردی که به همراه کودک ۶ ساله خود در حال حرکت با موتورسیکلت بوده دچار حادثه می‌شود به طوری که بعد از طی مسافتی کودک از موتورسیکلت به پایین پرتاب می‌شود و به دلیل برخورد با یک دستگاه وانت نیسان در محل حادثه جان خود را از دست می‌دهد.


مؤمنی در پایان گفت: رانندگان موتورسیکلتی که فرزندان خود را بر موتورسیکلت‌سوار می‌کنند دقت لازم را داشته باشند؛ همچنین رانندگان خودرو نیز در صورت مشاهده راکبان موتورسیکلت سرعت خود را کاهش دهند تا تصادفی رخ ندهد؛ نکته مهم دیگر که قطعاً منجر به کاهش بروز تصادفات در بزرگراه‌ها می‌شود عدم حرکت با دنده عقب است لذا رانندگان باید با استفاده از تابلوهای موجود در بزرگراه‌ها مسیر خود را به درستی انتخاب کنند تا مشکل خاصی به وجود نیاید.


انتهای پیام/۴۱۱۰/4071/


انتهای پیام/

برچسب ها: آنا تصادف
ارسال نظر
هلدینگ شایسته