دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رستمی:

شهادت دانشجویان نماد استقلال‌طلبی مقابل دشمنان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب گفت: شهادت شهدای دانشجو در طول تاریخ نماد ولایت مداری، آزادیخواهی و استقلال‌طلبی مقابل رژیم شاهنشاهی و دشمنان است.
کد خبر : 341969
IMG_4163.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میاندوآب، رامین رستمی صبح امروز در مراسم گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد، گفت: دانشجویان به‌عنوان سفیران اندیشه، سرمایه‌های ارزشمند و حافظان امنیت و قداست مملکت در عرصه داخلی و بین‌المللی هستند و شهادت شهدای دانشجو و دانشمندان هسته‌ای در طول تاریخ نماد ولایت مداری، آزادیخواهی و استقلال‌طلبی در مقابل رژیم شاهنشاهی و دشمنان داخلی و خارجی است.


حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده امام‌جمعه میاندوآب نیز در این مراسم در نکوداشت روز و شأن دانشجو در دانشگاه گفت: 16 آذر روز نماد استکبارستیزی دانشجو در عرصه بین‌المللی در طول تاریخ قبل و بعد انقلاب اسلامی است و شهادت تعدادی از دانشجویان در این روز مهم و تاریخی اقتدار و عظمت آزادیخواهی ملت بزرگ ایران اسلامی را در جهان به نمایش گذاشت.


وی افزود: شعار استقلال و آزادی بر مبنای عدالت محوری، خداجویی و پیروی از خط امام و رهبری از مهم‌ترین شعارها و خواسته‌های قشر دانشجو در مبارزه با مفهوم آزادی غربی و نیز استکبارستیزی در طول تاریخ انقلاب اسلامی است.


رقیه خاکپور بخشدار مرکزی میاندوآب هم در این مراسم با تبریک حماسه روز دانشجو و با خاطرنشان کردن ابعاد و هویت دانشجو در ایران اسلامی گفت: دانشجو مغز متفکر جامعه و بازوی قوی مملکت در مبارزه با مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بوده و بیشترین تلاش دشمن درصدد از بین بردن شعور و آگاهی دانشجویان در همه زمینه‌هاست که در این نبرد دشمن کاملاً شکست‌خورده است.


وی اظهار کرد: استکبار جهانی با اعمال تحریم‌های ظالمانه و ایجاد مشکلات اقتصادی درصدد تضعیف نظام و کشور است و در طول تاریخ با راه‌اندازی جنگ تحمیلی و ظهور داعش به دنبال از بین بردن عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه جهانی بود ولی قشر جوان دانشجو با ایده‌های برتر و متفکر خود دشمن را در رسیدن به اهداف خود مأیوس کرد.


به گزارش آنا، در پایان از دانشجویان برتر علمی، فعالان فرهنگی و دانشجویان منتخب حجاب و عفاف با اهدای لوح و جوایز ارزنده از سوی دانشگاه و امام‌جمعه شهرستان تجلیل شد.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته