دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1397 - 14:18
جاوید خبر داد:

افتتاح يادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد بروجرد در آينده نزدیک

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد از افتتاح يادمان شهدای گمنام این دانشگاه با حضور معاون فرهنگی و دانشجويی دانشگاه آزاد اسلامی در آينده نزديك خبر داد.
کد خبر : 330349
photo_۲۰۱۸-۱۲-۰۱_۰۹-۰۸-۴۹.jpg

 داريوش جاويد در گفتگو با خبرنگار آنا در بروجرد اظهار کرد: در آستانه سالگرد تدفين دو تن از شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد و به‌منظور گراميداشت ياد و خاطره اين عزيزان، المان ساخته شده بر مقبره آنان با حضور حجت‌الاسلام ابراهيم‌ كلانتری معاون فرهنگی و دانشجويی دانشگاه آزاد اسلامی به‌زودی افتتاح خواهد شد.


وی افزود: اين المان 10 متر ارتفاع دارد كه با كاشی معرق و هفت رنگ سنتی تزئين شده است كه بخشی از هزينه آن توسط استادان و كاركنان واحد و افراد خیر تقبل شده است.


رئيس واحد بروجرد، كسب رتبه نخست گروه تواشیح دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان كل كشور و درخشش نشريات دانشجويی اين واحد در سومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با كسب چهار مقام  برتر کشوری را نشانه‌ای از توجه ويژه به مسائل دينی و فرهنگی در اين واحد دانشگاهی دانست.


وی از حضور 15 نفر از دبيران تشكل‌های اسلامی سياسی دانشجويان و بسيج دانشجويی و فعالان فرهنگی واحد بروجرد در دوره آموزشی تشكيلاتی حيات طيبه خبر داد و آن را در راستای گسترش فعاليت‌های فرهنگی در اين واحد ارزيابی كرد.


به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد يكی از قديمی‌ترين واحدهای اين دانشگاه  با بيش از 8‌هزار دانشجو و 180 رشته تحصيلی بزرگترين مجتمع آموزش عالی در استان لرستان است. 


انتهای پیام/            4062/                              
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
۰
تدفین شهدا در دانشگاه علاوه بر تاثیر معنوی بر فضای دانشگاه باعث زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا نیز می‌شود
بسیار کار پسندیده ایست
هلدینگ شایسته