دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آبان 1397 - 09:04
با حضور جمعی از مسئولان؛

یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد

سومین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.
کد خبر : 327000
IMG_0861.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، سومین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت عصر روز گذشته با حضور جمعی از مسئولان و خانواده شهدا برگزار شد.


مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید سیدمهدی سیدجوادی واحد رشت در حاشیه این مراسم به خبرنگار آنا گفت: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.


حامد نجاتی اضافه کرد: شهدا شمع محفل بشریت هستند و در این میان روشن‌ترین آنها شهدای گمنام هستند که به فرموده حضرت  امام خمینی (ره)، انیس و مونسی جز همنشینی با حضرت زهرا (س) ندارند.


وی خاطرنشان کرد: ضرورت حضور در مراسم شهدا در توجه به پیام شهیدان است که راهگشای مشکلات امروز و نشان‌دهنده مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران به‌شمار می‌روند و برای نسل دانشجوی امروز مثل چراغی برای یافتن راه و امیدواری به آینده‌ای که به‌دور از اتکا به شرق و غرب و با خودباوری و اعتماد به توان داخل پدید می‌آید.


مسئول حوزه بسیج دانشجویی واحد رشت تصریح کرد: سه سال از تدفین دو شهید گمنام واحد رشت می‌گذرد، سه سالی که حال و هوای این دانشگاه نسبت به دوران قبل، بسیار متفاوت شده و دانشجویان از برکت وجود این دو شهید عزیز استفاده می‌کنند.


نجاتی تأکید کرد: به رسم هرساله،  امسال نیز مراسم سالگرد این شهدای گرانقدر و عزیز با حضور خانواده محترم شهدا در دانشگاه توس برگزار شد.


به گزارش آنا، این مراسم شامل روایتگری سردار حاج حسین کاجی، مداحی و شعرخوانی بود که به‌مناسبت سومین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و به همت بسیج دانشجویی این دانشگاهدر سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته