دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1397 - 15:05
محمودپور خبر داد:

برگزاری مراسم سالگرد تدفین شهدای خوشنام در دانشگاه آزاد قائم‌شهر

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از برگزاری مراسم دومین سالگرد تدفین شهدای خوشنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر خبر داد.
کد خبر : 323397
IMG_20181105_124310_145.jpg

علیرضا محمودپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قائم‌شهر اظهار کرد: در آستانه ایام سوگواری رسول‌اکرم(ص) و امام مجتبی(ع)، مراسم دومین سالگرد تدفین شهدای خوشنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر برگزار می‌شود.


وی زمان برگزاری دومین سالگرد تدفین دو شهید خوشنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر را در سه‌شنبه 15 آبان جاری، بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد بقیه‌الله‌الاعظم این دانشگاه اعلام کرد.


محمودپور با توجه به رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی بیان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی، تمامی کفر در مقابل این کشور ایستاد و هرگز نتوانست یک‌وجب از خاک این کشور را تصاحب کند.


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر تأکید کرد: این انقلاب، نظام و رهبری امانتی در دست ما است و در آن دنیا شهدا در مورد این امانت از ما سئوال می‌پرسند.


وی اظهار کرد: یکی از شهیدان تدفین شده در واحد قائم شهر ۲۷ ساله است که در عملیات والفجر هشت، منطقه ام‌الرصاص به شهادت رسید و شهید دوم، ۱۷ ساله و در عملیات والفجر 4 در منطقه عملیاتی پنجوین به شهادت رسید.


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر حضور و شرکت در این مراسم‌ را ادامه‌دادن راه امام حسین(ع) و تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های آنها دانست و از عموم دانشگاهیان برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.


انتهای پیام/4101/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
نبی ترکاشوند
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
۰
سلام صلوات بر شهدا و ننگ نابودی که با عدم قدر شناسی پیش میاد بر خیانت کاران بی بصیرت که تمام تلاش آنها به شکم خود و به بازوان دشمن است ،،فراموش نکنیم شهدا و منسوبین آنها که برکت و نعمت امنیت را از دست ندهیم،
نبی ترکاشوند
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
۰
سلام صلوات بر شهدا و ننگ نابودی که با عدم قدر شناسی پیش میاد بر خیانت کاران بی بصیرت که تمام تلاش و توجه آنهابه شکم خود و به بازوان دشمن است ،،فراموش نکنیم شهدا را و منسوبین آنها که برکت و نعمت امنیت را از دست ندهیم،
نبی ترکاشوند
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
۰
سلام
صلوات بر شهدا و ننگ نابودی که با عدم قدر شناسی پیش میاد بر خیانت کاران بی بصیرت که تمام تلاش و توجه آنها به شکم خود و به بازوان دشمن است ،،فراموش نکنیم شهدا را و منسوبین آنها که برکت و نعمت امنیت را از دست ندهیم،
هلدینگ شایسته