دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1397 - 10:37

پایان اختلافات کیانوش رستمی با فدراسیون‌ وزنه‌برداری

اختلافات کیانوش رستمی در جلسه‌ روز گذشته با صالحی‌امیری و علی مردای به پایان رسید و این وزنه‌بردار قرار است به زودی به تمرینات تیم ملی برگردد.
کد خبر : 329638

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بالاخره تنش‌ها و اختلافات کیانوش رستمی با فدراسیون وزنه‌برداری به پایان رسید و او در جلسه روز گذشته به همراه علی مردای با رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کرد و در نهایت تصمیم بر این شد که کیانوش رستمی در اردوی تیم ملی حاضر شود و تحت برنامه‌ها و سیاست‌های فدراسیون تمرینات خود را پیش ببرد.


درست قبل از المپیک ریو، وقتی هدایت تیم ملی وزنه‌برداری برعهده سجاد انوشیروانی بود، کیانوش رستمی اعلام کرد که تمریناتش را چندسال است به صورت شخصی پیگیری می‌کند و از این به بعد هم قرار است همین روند را ادامه دهد. در آن مقطع به دلیل نزدیکی به المپیک ریو به کیانوش رستمی این اختیار را دادند تا تمریناتش را شخصی ادامه دهد و اتفاقاً این وزنه‌بردار کرمانشاهی با تمرینات شخصی‌اش به نتیجه رسید و به مدال طلای المپیک ریو دست یافت. 


پس از المپیک ریو، دوران افت کیانوش رستمی آغاز شد. او مدت‌ها تمرینات را ادامه نداد و در رقابت‌های جهانی 2017 در آمریکا نتایج‌ قابل قبولی به دست نیاورد اما روند رو به افت او به همینجا ختم نشد. کیانوش رستمی در بازی‌های آسیایی اوت کرد و دستش از کسب مدال کوتاه ماند. او که تازه تغییر وزن داده بود در بازی‌های آسیایی در کنار سهراب مرادی وزنه‌بردار دسته 96 کیلوگرم قرار گرفت اما در نهایت اوت کرد و نتوانست رقیب سهراب مرادی شود. 


پس از ناکامی‌ رستمی در بازی‌های آسیایی، او در رقابت‌های جهانی ترکمنستان هم روی تخته نرفت و از ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری خط خورد. پس از رقابت‌های جهانی، مسابقات کاپ قطر پیش‌روی پولادمردان ایران بود که در واقع رقابت‌های کسب سهمیه المپیک توکیو هم محسوب می‌شد اما با اعلام محسن بیرانوند دبیر فدراسیون‌ وزنه‌برداری، در چندین تماسی که با رستمی داشتند او پاسخگو نبود و در نهایت اسمش در ترکیب تیم قرار نگرفت.  موضوعی که بلافاصله پس از رسانه‌ای شدن از سوی کیانوش رستمی تکذیب شد و مدعی شد که با او تماسی گرفته نشده است. همین موضوع نشان از اختلاف کیانوش رستمی با فدراسیون وزنه‌برداری داشت. 


پس از این حواشی، رئیس کمیته ملی المپیک به این موضوع ورود کرد تا در جلسه‌ای کدورت‌های بین مرادی و رستمی را حل و فصل کند و این قهرمان طلایی المپیک به تمرینات برگردد.  این جلسه روز گذشته برگزار شد و طی آن مقرر گردید رستمی به تمرینات بازگردد و طبق برنامه‌های فدراسیون تمرینات را پیگیری کند. 


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته