دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1397 - 15:43

تأسیس مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی کوتاه‌مدت در دانشگاه آزاد فارس

نخستین مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی کوتاه‌مدت دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در شیراز تأسیس شد.
کد خبر : 329434
IMG_1675.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شیراز، مدیرکل دفتر توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز در بازدید از مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی کوتاه‌مدت دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس  با بیان فعالیت‌های درآمدزایی آموزش‌های تخصصی و کاربردی کوتاه‌مدت اظهار کرد: با توجه به امکانات موجود و ظرفیت آموزشی واحدهای دانشگاهی، کسب درآمد از محل آموزش‌های تخصصی و کاربردی می‌تواند وابستگی دانشگاه آزاد اسلامی را نسبت به شهریه تحصیلی کم کند.


شهاب مهران‌نژاد ادامه داد: این امر یکی از سیاست‌های کلان دانشگاه است که تأسیس مراکز آموزش‌های تخصصی کاربردی کوتاه مدت و تلاش مسئولان  واحدهای دانشگاهی می‌تواند زمینه را برای کسب درآمدهای غیر شهریه‌ای فراهم کند.


وی وظایف دفتر توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی در حوزه آموزش ضمن خدمت را یادآور شد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به‌منظور ارتقای سطح کیفی توانمندی نیروی انسانی و افزایش دانش و کسب مهارت‌های حرفه‌ای کارکنان سازمان‌های دولتی و غیردولتی در تلاش است توانمندسازی کارکنان، اعضای هیأت علمی و مدیران خود و سایر ارگان‌ها را ارتقا دهد.


مهران‌نژاد تصریح کرد: انعقاد تفاهم‌نامه با ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌ها در راستای توانمندسازی کارکنان به‌دلیل داشتن اعضای هیأت علمی مجرب در واحدهای دانشگاهی و وجود زیرساخت‌ها و امکانات مناسب، می‌تواند در رونق این مرکز تأثیر به‌سزایی داشته باشد.


مدیرکل دفتر توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این مرکز با هدف ارتقای سطح توانمندی افراد جامعه، ایجاد فرصت شکوفایی استعدادها از طریق آموزش‌های تخصصی و کاربردی، تجاری‌سازی دانش برای همه ارگان‌ها، مؤسسات، سازمان‌های دولتی و غیردولتی و همچنین بهره‌برداری اقشار مختلف جامعه راه‌اندازی شده است.


به گزارش آنا، نخستین مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی کوتاه‌مدت دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور شهاب مهران‌نژاد مدیرکل دفتر توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی، محمدکاظم کاوه‌پیشقدم دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، حسن سلطانی معاون توسعه و مدیریت و منابع استان فارس و علی رضایی رئیس اداره توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی استان فارس، حمید کریمی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در شهر شیراز تأسیس و افتتاح شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب