دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1397 - 18:08
حجت‌الاسلام نیکخو:

دانشگاه آزاد اسلامی از گرایش به هر شخص و جریانی آزاد است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی فارس گفت:دانشگاه آزاد اسلامی از گرایش به هر شخص و جریانی آزاد است؛چراکه این دانشگاه، دانشگاه نظام است.
کد خبر : 331803
photo_2018-12-05_15-12-06.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از جهرم، حجت‌الاسلام سجاد نیکخو ظهر امروز در جلسه‌ای که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم برگزار شد با تجلیل از سوابق انقلابی مردم جهرم، حضور علمای این شهر در استان و کشور را مایه برکت و افتخار دانست و گفت: شهرستان جهرم را به‌عنوان شهر ادب، فرهنگ و تدین می‌شناسیم و واحد جهرم می‌تواند به‌عنوان دارالعلم در کشور شناخته شود.


وی دانشگاه آزاد اسلامی را دانشگاهی دانست که با عنایت مقام معظم رهبری است و تأکید کرد که این دانشگاه باید به استانداردهای وزارت علوم نزدیک باشد.


رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان فارس، دانشگاه آزاد را دانشگاهی بدون مرزبندی سیاسی عنوان کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، از گرایش به هر شخص و جریانی آزاد است؛ چراکه این دانشگاه، دانشگاه نظام است و باید متعلق به همه مردم و نظام باشد. دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت‌ها و منابع خوبی برخوردار بوده و دکتر طهرانچی قول داده است هیچ واحدی بدون حقوق نباشد.


در ابتدای این جلسه سیدکوروش سرورزاده رئیس واحد جهرم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته، فرصت‌ها و ظرفیت‌ها گفت: واحد جهرم به رغم مشکلات مالی نخستین واحدی است که تمام بودجه فرهنگی را جذب کرده و غیر آن از ظرفیت خیران و افراد نیکوکار نیز در این حوزه بهره برده است.


وی احداث رصدخانه، موزه سنگ‌ها و جانوران را نمونه‌ای از حرکت به سمت درآمدهای غیر شهریه‌ای دانست و خواستار کمک مسئولان برای رفع مشکلات واحد شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته