دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام حسنلویی:

تفکر و خاستگاه بسیج به آن سوی مرزها نفوذ کرده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: تفکر و خاستگاه بسیج به آن سوی مرزها نفوذ کرده و به الگویی برای کشور‌های مسلمان تبدیل شده است.
کد خبر : 328550
DSC_0085.jpg

حجت‌الاسلام محمد حسنلویی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ارومیه اظهار کرد: بنا به تعبیر امام خمینی(ره) مسلمانان امروز از مسلمانان صدر اسلام نیز باوفاتر هستند و خوشحالیم در کشوری زندگی می‌کنیم که پرچمدار اسلام و قرآن است.


وی افزود: جریان نخبگانی متعهد و انقلابی در کشور، باید با تبیین درست مسائل و ورود به موقع و سنجیده به میدان عمل، به فعالیت‌های اثربخش و معطوف به حل مشکلات جامعه اقدام کند.



حسنلویی با اشاره به مشکلات پیش آمده در شرایط کنونی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات نه به‌دلیل تحریم‌های دشمن بلکه ناشی از نبود مدیریت شرایط سخت و راحت‌طلبی برخی مدیران در جمهوری اسلامی است.


 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با تأکید بر الگوپذیری دانشجویان از استادان در روند شکل‌گیری شخصیت اجتماعی و فرهنگی و اهمیت نقش استادان در این روند گفت: با احترام و تقویت ارزش‌های فرهنگی، می‌توان با تأثیر مثبت بر شخصیت فرهنگی و اجتماعی دانشجویان، امید به آینده روشن و نشاط علمی و آموزشی را برای دانشجویان به ارمغان آورد که نقش بسیج اساتید در این زمینه بی‌بدیل است.


وی که در حاشیه جلسه هم‌اندیشی اساتید بسیجی با موضوع نقش بسیج در امنیت منطقه شمال‌غرب کشور با آنا گفتگو می‌کرد  با انتقاد از برخی مدیران گفت: متأسفانه برخی از مدیران در سطوح مختلف با تفکر بسیج و انقلاب مغایرت داشته و سعی در منزوی‌کردن نیروهای مخلص دارند که این اقدام شایسته نیست.


حسنلویی خاطرنشان کرد: تفکر و خاستگاه بسیج امروز به آن سوی مرزها نفوذ کرده و به الگویی برای کشورهای مسلمان تبدیل شده؛ چرا که کشورهای جهان نیز امروز اذعان دارند بسیاری از پیروزی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون حاکم‌سازی تفکر و فرهنگ بسیج است.



وی با اشاره به اینکه امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از امن‌ترین کشورهای منطقه است، عنوان کرد: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری دوران بزن و در رو تمام شده است و امروز ما شاهد آن هستیم که کوچک‌ترین تعرض دشمن به این نظام بدترین و شدیدترین پاسخ‌ها را در پی دارد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته