دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1397 - 14:27
نعمتی:

بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دامغان با اعلام برنامه‌های هفته بسیج گفت: بسیج در روزگار ما یک تفکر ارزشی کارآمد است و در دانشگاه آزاد اسلامی جایگاهی ویژه دارد.
کد خبر : 328256
image_2018_10_15-19_57_53_873_Ik5.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دامغان، نعمت‌الله نعمتی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر، برنامه‌های هفته بسیج را اعلام کرد و گفت: بسیج الغدیر کارکنان در ماه قبل، کاری انحصاری و ابتکاری را برنامه‌ریزی و اجرا کرد که مورد اقبال بسیج شهرستان قرار گرفت به شکلی که در هفته بسیج، این برنامه در قالب دیگری تکرار خواهد شد.


نعمتی، بسیج را در عهد معاصر یک تفکر ارزشی کارآمد و برآمده معرفی کرد و گفت: بسیج از سال 1342 و در آغاز نهضت با اتکای به نیروهای متدین و متعهد در اندیشه امام راحل حضور داشت و در پنجم آذر 58 با صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفین کامل شد تا در قالب سازمانی موثر و پویا در تمامی معادلات ملی و بین‌المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقش داشته باشد.


وی افزود: در تمام سال‌های انقلاب، این بسیجی بوده که در حماسه‌های مطرح، مانند دفاع مقدس، مقابله با فتنه‌ها و بحران‌ها و حل مشکلات در مقاطع حساس با الگوی فکری و عملی، نقش عملیاتی داشته در راهنمایی نسل‌های جدید انقلاب اسلامی و در پیشرفت و عزت ملی، گام‌های موثر برداشته است و تفکر بسیجی همواره در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مولود انقلاب جاری بوده و جایگاهی ویژه داشته و خواهد داشت.


نعمتی اظهار کرد: به ابتکار بسیج کارکنان، تعدادی از همکاران بسیجی مطابق برنامه‌ریزی و هماهنگی به‌عمل آمده در مسجد دانشگاه جمع شدند و پس از تلاوت قرآن و زیارت عاشورا در جلسه گفت‌وگوی سیاسی روز شرکت کردند و در پایان در قالب گروه‌های سه نفره با همکاری نگهبانان دانشگاه با سرکشی از فضاها به مراقبت شبانه مشغول شدند و برنامه‌ها با نماز جماعت صبح خاتمه یافت.


سرپرست واحد دامغان بیان کرد: این برنامه در دومین شب از هفته بسیج هم اجرا می‌شود و بسیجیان از دو پایگاه الغدیر و بسیج اساتید در کنار هم، پیاده‌روی شبانه را بعد از زیارت عاشورا در مرقد شهدا گمنام دانشگاه به مقصد مرقد شهدا گمنام در پارک دانشجو دامغان شروع خواهند کرد و با قرائت دعای کمیل در پارک دانشجو به دانشگاه برمی‌گردند و سایر برنامه‌ها شامل حلقه صالحین با مباحث سیاسی و اجتماعی روز، تلاوت گروهی قرآن کریم و در پایان صرف شام ساده که توسط بسیجیان فراهم می‌شود، به پایان می‌رسد.


نعمتی به سایر برنامه‌های بسیج در این هفته هم اشاره کرد و یادآور شد: بسیجیان واحد دامغان به دیدار خانواده شهدا خواهند رفت و در مسابقات تیراندازی و کرسی آزاداندیشی هم حاضر می‌شوند و با حضور در برنامه‌های شهرستان به جمع بسیجیان در مجمع عمومی شهرستان می‌پیوندند و خواهران بسیجی هم در برنامه‌ای اجتماعی، مباحث مربوط به حجاب و پوشش برتر را بررسی می‌کنند.


انتهای پیام/4101/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته