دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1397 - 17:06
نقش خبر داد:

تحصیل 22 هزار دانشجو در 285 رشته تحصیلی دانشگاه آزاد نجف‌آباد

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: حدود 22 هزار دانشجو در 285 رشته تحصیلی فعال این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
کد خبر : 327919
IMG_4288.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا نجف‌آباد، امیررضا نقش ظهر امروز در جلسه ستاد شاهد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد  که با حضورمديركل و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و شهرستان نجف‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه خود می‌دانیم در خدمت فرزندان شاهد باشیم و بتوانیم بهترین خدمات را به این عزیزانی که حق به گردن همه دارند، ارائه بدهیم و تلاش آنها را جبران کنیم.


نقش گفت: دانشگاه آزاد نجف‌آباد به‌عنوان یکی از دو واحد جامع مستقل دانشگاه‌های آزاد کشور، زیرساخت‌های بسیار مناسبی فراهم کرده و رشته‌های پرطرفداری داريم و تاکنون حدود 16 دوره از دانشجویان پزشکی از این واحد فارغ‌التحصیل و بیش از 90 هزار فارغ‌التحصیل از این دانشگاه به جامعه معرفی شده‌اند، اکنون نیز حدود 22 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل در 285 رشته دایر هستند.


وی ادامه داد: اکنون تعداد سه هزار و 304 از دانشجویان اين واحد دانشگاهی از دانشجویان عزيز شاهد و ایثارگر هستند که خوشبختانه 440 نفر آ‌نها از ممتازان هستند. 


رئيس واحد نجف‌آباد گفت: امور شاهد و ایثارگر به حوزه ریاست متصل شده و امورات مربوط به این بخش در این حوزه دنبال خواهد شد و امیدواریم اين جلسه یک آغاز پرخیر و برکت و یک بازسازی مجدد در این حوزه باشد و نگرش جدیدی در واحد پیاده کنیم و وظايف خود را در قبال خانواده‌های شاهد و ایثارگر انجام بدهیم.


مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اصفهان نیز با اشاره به جمعيت شاهد و ایثارگر گفت: 23 هزار و 500 شهید از استان اصفهان تقدیم انقلاب شده و 195 شهید مدافع حرم و 50 هزار جانباز در استان وجود دارد که بخش اعظم آنها بیش از 25 درصد جانبازی دارند که شامل طرح شاهد هستند.


داريوش وكيلی ادامه داد: مدیون  شهدا، جانبازان، ايثارگران و خانواده‌های آنها هستيم و اگر خدمتی به این عزیزان ارائه شود، ادای دين به آن‌هاست؛ چراكه کشور و نظام وام‌دار اين عزيزان و بخش تربيتی و آموزشی آن مربوط به دانشگاه است كه اميدواريم با توجه به وجود كاركنان و استادان مجرب و دلسوز در اين دانشگاه بهترين خدمات به آنها ارائه شود.


به گزارش آنا، ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانشجويان شاهد و ايثارگر مواردی از جمله برگزاری بيشتر جلسات تقويت بنيه علمی، گردهمایی دانشجويان شاهد و ايثارگر واحد و برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوی زيارتی مشهد مقدس در بين دو ترم تحصيلی مورد تصويب قرار گرفت.


انتهای پیام/4101/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته