دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ایزدی مطرح کرد:

افزایش تعامل بنیاد شهید و مجلس برای حمایت بیشتر از ایثارگران

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید گفت: افزایش تعامل بین بنیاد شهید و مجلس می‌تواند تأثیر بسزایی در حمایت بیشتر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر داشته باشد.
کد خبر : 328082
1395121920263360010227014.jpg

مهدی ایزدی در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: همان طوری‌‌که آسایش و آرامش امروز جامعه مرهون رشادت ایثارگران، صبر و استقامت و فداکاری خانواده‌های شاهد است به همان نسبت برای ما ایجاد تکلیف و تعهد  می‌کند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تسهیل در امور جامعه هدف بنیاد شهید نهایت همکاری و مساعدت را دارند و بحمدالله توانستیم قوانین مطلوبی را برای جامعه شاهد و ایثارگر به سرانجام برسانیم، لیکن با همکاری و تعامل بیشتر بنیاد شهید و امور ایثارگران با  مجلس شورای اسلامی در خصوص انتقال اطلاعات، موانع و مشکلات بر سر راه عزیزان شاهد و ایثارگر می‌تواند بیشتر و بهتر در انجام وظایف، بنیاد شهید و امور ایثارگران را یاری کرده و نمایندگان خانه ملت را برای تصویب قوانینی که امور ایثارگران را تسهیل بخشد، مصصم‌تر از قبل کند.


معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به موضوع معاضدت قضایی ایثارگران گفت: در این حوزه باید موارد مربوط به پرونده‌های ایثارگران با دقت و جزئیات مشخص شود تا بتوان به خوبی از حقوق ایثارگران دفاع کرد، همکاران ما در حوزه حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران باید اشراف کافی بر قوانین و مقررات داشته باشند تا بتوانند فعالیت‌های خود را به بهترین شکل انجام دهند. در این جهت دوره‌های آموزشی را ترتیب داده‌ایم و همکاران خود را در این حوزه با اطلاعات به روز شده حقوقی آشناتر خواهیم کرد.


ایزدی در پایان از همکاری‌ نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصویب قوانین مربوط به خانواده‌های شاهد و ایثارگر قدردانی و تشکر کرد.


انتهای پیام/4100


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته