دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1397 - 18:22
با حضور دکتر طهرانچی؛

جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

سومین جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر طهرانچی و کاویانی‌راد معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
کد خبر : 325896
636778165003814152_md.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سومین جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه به حضور خانواده شهدا و ایثارگران در این دانشگاه افتخار می‌کنیم، گفت: شأن این عزیزان بسیار باعظمت است و باید بتوانیم درخور این بزرگی، خدمات ارائه دهیم.


 ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه یکی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران است، خاطرنشان کرد: این عزیزان جانفشانی کرده و از خون خود گذشتند تا ملت ما همواره سربلند باشد.


وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی میزبان جمع بزرگی از خانواده شهدا و ایثارگر است و با تمام توان در راستای ارائه خدمات شایسته به این قشر تلاش می‌کند.


حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله اداره کل متبوع خود، گفت: در حال حاضر 878 استاد، دو هزار و 540 کارمند و بیش از 200 هزار دانشجو از خانواده شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت دارند.


وی با اشاره به اقدامات انجام­ شده در حوزه آموزشی، دانشجویی، فرهنگی، اساتید و کارکنان تصریح کرد: راه اندازی سامانه ساجد، برگزاری سومین جشنواره آموزشی تحصیلی، ایجاد بانک اطلاعات نخبگان، پاسخگویی فعالانه به جامعه ایثارگر، برگزاری دومین دوره جایزه ملی ایثار، بازدید از دفاتر ستادهای شاهد و ایثارگر در واحدها، برگزاری همایش مدیران ستاد شاهد و ایثارگر، تدوین و گردآوری بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های موجود در حوزه‌های کارکنان شاهد و ایثارگر، راه ­اندازی بانک اطلاعاتی اساتید شاهد و ایثارگر، راه­ اندازی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل از ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا، برپایی اردوهای سیاحتی و زیارتی و مشارکت در برگزاری اردوهای راهیان نور از جمله اقدامات این اداره کل در یک سال اخیر بوده است.


نصیرزاده با بیان اینکه 69 یادمان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی طراحی و ساخته‌شده است، گفت: 19 یادمان دیگر در حال احداث و تکمیل است، این در حالی است که 262 شهید گمنام والامقام در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور آرمیده‌اند.


 کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه تعداد زیادی از دانشجویان خانواده شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول تحصیل هستند، گفت: این یک ظرفیت و امانت ارزشمند نظام است که باید علاوه بر توجه به ارتقای تحصیلی و دانش آن‌ها و پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی این گروه، در مجموعه‌های ارزشی نظیر دانشگاه نیز مدنظر باشند.


وی با اشاره به دو دغدغه مهم حضرت امام خمینی (ره) در خصوص تعلیم و تربیت و تهذیب ایثارگران، خاطرنشان کرد: این موضوع همه ما را به توجه خاص به ارائه خدمات شایسته به این سرمایه ارزشمند نظام وا‌می‌دارد.


در پایان کاویانی راد از تعامل سازنده و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با بنیاد شهید و امور ایثارگران قدردانی کرد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
۰
سلام آیا همسران ایثارگران شاغل در دانشگاه آزاداسلامی نیز در این گروه قرار می‌گیرند.
هلدینگ شایسته