دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1397 - 10:18
پیام دکتر طهرانچی؛

دانشگاه آزاد در بهبود کیفیت سلامت مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به کنگره بین‌‏المللی روز جهانی دیابت، تأکید کرد: دانشگاه آزاد در ترویج بهبود کیفیت سلامت مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.
کد خبر : 325677
636714875596204655.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پیام دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی به کنگره بین‌‏المللی روز جهانی دیابت، توسط اسحق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این کنگره قرائت شد.


در متن پیام سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: برگزاری کنگره بین‌‏المللی روز جهانی دیابت با شعار «سبک زندگی و تغذیه سالم» با همکاری انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اقدام شایسته و ارزنده‌‏ای در عرصه سلامت، کنترل و مدیریت بیماری دیابت به عنوان یکی از چالش‏‌های حوزه سلامت به شمار می‏‌آید و امیدوارم نتیجه دستاوردهای علمی و پژوهشی این کنگره در مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی مورد توجه قرار گیرد.


در ادامه پیام آمده است: لازم به ذکر است توجه به سبک زندگی ایرانی - اسلامی و اسناد بالادستی حوزه سلامت می‏‌تواند در هدایت پژوهش‌‏ها و تحقیقات علمی برای رفع مشکلات این حوزه اثربخش باشد.


طهرانچی در این پیام آورده است: برگزاری کنگره بین‌‏المللی روز جهانی دیابت فرصت مناسبی فراهم کرده تا از سوی اندیشمندان و صاحبنظران این عرصه، آخرین یافته‌‏های علمی و تحقیقاتی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و راهکارهای بهتر و به‌­روزتری متناسب با شرایط کنونی با هدف پیشگیری، کنترل و درمان بیماری دیابت ارائه شود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در پیامش بیان کرد: آگاهی‏‌بخشی به مردم در چگونگی پیشگیری از این بیماری خاموش و توسعه و تقویت تولیدات سلامت محور در کشور و نیز بهره‌‏گیری از دانش مراکز علمی بسیار حائز اهمیت است.


وی در پیام خود آورده است: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت و توانمندی‏‌های مناسبی در زمینه آگاهی‌‏بخشی به مردم و تربیت نیروی انسانی کارآمد در حوزه‏‌های مرتبط با پیشگیری و درمان جامعه برخوردار است که امیدوارم این کنگره بین‌‏المللی فرصت و بستر لازم برای افزایش همکاری‏‌ها، تعاملات داخلی و بین­‌المللی مستمر را فراهم کند.


طهرانچی تأکید کرده است: اینجانب ضمن قدردانی از کلیه عوامل و دست­‌اندرکاران کنگره بین­‌المللی روز جهانی دیابت، تأکید می‏‌کنم که دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با فعالیت‏‌های تحقیقاتی و ترویجی در زمینه بهبود کیفیت سلامت آحاد مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و از تمام ظرفیت­‌های خود در این راه بهره خواهد برد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیداوری کرد شاهد اثربخشی دستاوردهای علمی و پژوهشی در بخش سلامت باشیم.


انتهای پیام/4040


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته