دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1397 - 14:57
فرمانده سپاه ناحیه نور:

دانشگاه‌ها از مسیر علمی به‌دنبال حل مشکلات باشند

فرمانده سپاه ناحیه نور گفت: دانشگاه‌ها با استفاده از تجربیات علمی و پژوهشی به‌دنبال حل مسائل مختلف از مسیر علمی و تجربی هستند.
کد خبر : 325808
IMG_3641 (1).JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نور، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به اتفاق جمعی از دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان دیدار کرد.


فرمانده سپاه ناحیه نور در اين ديدار با اشاره به اينکه سپاه در همه عرصه‌های فرهنگی، دينی، امنيتی و اجتماعی جامعه، نقش مؤثر و تعیین‌کننده دارد، گفت: این نقش مهم از آن‌جایی نشأت می‌گیرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کمک به امنیت مردم و پیشرفت کشور و نیز در برقراری نظم و امنیت جامعه کمک مناسبی می‌کند.


سيدنعمت اسدی با بيان اينکه شهدای انقلاب اسلامی با نثار جان خود امنیت و اقتدار را برای کشورمان به ارمغان آوردند، گفت: ترویج و یادآوری رشادت‌های شهدا می‌تواند بهترین درس برای تقویت بخش‌های مختلف و فرهنگی جامعه باشد.


وی گفت: دانشگاه‌ها با استفاده از تجربیات علمی و پژوهشی به‌دنبال حل مسائل مختلف از مسیر علمی و تجربی هستند و در کنار علم و دانش بايد طوری برنامه‌ريزی شود که به حل مشکلات کشور و منافع مردم کمک شود.


سرپرست واحد نور هم با بيان اينکه هدف اصلی دانشگاه آزاد اسلامی، حل مسائل و مشکلات شهرستان به روش اصولی و علمی است، گفت: نقش دانشگاه‌ها در حل مشکلات جامعه مؤثر بوده و تحقق اهداف نقشه جامع علمی کشور نیازمند مشارکت فعال و علاقه‌مندانه همه دانشگاه‌هاست.


محمد احمدی در راستای تفاهم‌نامه همکاری بين دانشگاه آزاد اسلامی نور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که چند ماه پيش منعقد شده بود بر پيگيری و ادامه همکاری‌ها تأکيد کرد و افزود: استفاده مطلوب از توانایی‌های علمی، فنی و تجهیزاتی طرفین و توسعه و گسترش ارزش‌ها و مسائل دینی، اسلامی ایرانی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با استفاده از تجارب علمی می‌تواند به حل مسائل و معضلات شهرستان کمک کند.


انتهای پیام/4101/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته