دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده سپاه ناحیه اسکو:

دلیل کینه‌ورزی دشمن هراس از الگوشدن ایران در جهان است

فرمانده سپاه ناحیه اسکو هدف سنگ‌اندازی‌های دشمن را ترس از الگوبرداری ملت‌های مظلوم جهان از انقلاب اسلامی و جلوگیری از تبدیل آن به قدرت فرامنطقه‌ای بیان کرد.
کد خبر : 322823
20181031_100712(1) (3).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اسکو، نشست تخصصی با موضوع 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی عصر امروز با حضور برخی از نخبگان دانش‌آموزی، دانشجویی، کارکنان و اساتید دانشگاه؛ با سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه اسکو در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد.


فرمانده سپاه ناحیه اسکو به ارائه تجربیات  خود در مورد 13 آبان و وقایع مهم این روز و نیز پیشامدهای بعدی و الگوهای رفتاری چنین روزی در جوانان مسلمان جهان پرداخت.


سعید رشیدی با مهم دانستن وقایع 13 آبان از جمله سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش‌آموز، افزود: دشمنی استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا با انقلاب اسلامی ملت ایران در 40 سال گذشته همواره وجود داشته و دارد.


وی افزود: این کشور استکباری در این مدت از هیچ کوششی برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی از جمله ترور دانشمندان و شخصیت‌ها، جنگ تحمیلی، کودتای نوژه، حمله طبس، حمایت از گروهک‌های ضدانقلاب و تکفیری، انواع تحریم‌های اقتصادی و سیاسی و انجام جنگ رسانه‌ای و روانی دریغ نکرده است.


فرمانده سپاه ناحیه اسکو تصریح کرد: هدف اصلی این سنگ‌اندازی‌ها و کینه‌توزی‌ها، ترس از الگوبرداری ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان از انقلاب اسلامی و جلوگیری از تبدیل‌شدن آن به یک قدرت منطقه‌ای یا فرامنطقه‌ای بوده است که به حول و قوه الهی با پیشگامی رهبر فرزانه انقلاب و پشتیبانی ملت بزرگ ایران اسلامی ناکام مانده‌اند.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

برچسب ها: 13 آبان ana Ananews آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته