دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مولودی:

تحریم‌ها موجب توسعه کشور شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: دشمن با دیوار تحریم‌ها نه‌تنها نتوانست ایده‌های خود را به کرسی بنشاند؛ بلکه موجب توسعه ایران شد.
کد خبر : 324430
IMG_20181024_104658.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میاندوآب، جواد مولودی صبح امروز در نشست فصلی روشنگری و گفتمان‌سازی بسیج  در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب اظهار کرد: دشمن با دیوار تحریم‌ نه تنها نتوانست ایده‌های خود را به کرسی بنشاند، بلکه موجب توسعه کشور و پله‌های ترقی ملت و نظام ایران شد و در این برهه از زمان، بسیج به‌عنوان نیروی مردمی نقش خود را به نحو احسن انجام داد. 


وی با اشاره به بردباری و استقامت ملت ایران در مقابله با تحریم‌ها، افزود: دشمنان به‌جز ایجاد نفاق، جنگ و محاصره اقتصادی با استفاده از جنگ نرم و تهاجم فرهنگی می‌خواهند فرهنگ اسلامی ما را از بین برده تا هویت دینی و اسلامی خود را از دست داده و مردم را نسبت به نظام و ولایت بدبین کنند. 


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب بیان کرد: دشمنان با انجام هزینه‌های سنگین درصدد تغییر در فرهنگ و حجاب جوانان ما بوده و با تغییر الگوهای پوششی و رفتاری در انحطاط فرهنگ اسلامی و ترویج فرهنگ غرب به‌صورت تأثیرگذار در بین عده‌ای از جوانان عمل کرده‌اند که باید با جدیت با این افکار و جنگ دشمنان مقابله کرد.


مولودی اظهار کرد: دانشگاه‌ها و بسیج نقشی اساسی در روشنفکری و گفتمان‌سازی جامعه دارند که باید با افق چشم‌انداز درازمدت در این امر به تلاش‌های خود ادامه دهند.


انتهای پیام/خ /4101/4062


انتهای پیام/

برچسب ها: ana Ananews آنا روشنگری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته