دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1397 - 04:43
معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

تشکل‌های دانشجویی نقش آتش به‌اختیاری خود را ایفا کنند

معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: انتظار است تشکل‌های دانشجویی با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای، نشست‌ها، همایش‌ها و فعالیت‌های این‌چنینی روشنگری کرده و وظیفه آتش به اختیاری خود را ایفا کنند.
کد خبر : 311420

حجت‌الاسلام سید مجید قریشی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: تشکل‌های دانشجویی همیشه در دانشگاه به عنوان پیشرو و پیشگام در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بوده‌اند.


وی افزود: در جنگی که با استکبار آغاز شده است دانشجویان باید همچنان نقش پیش‌قراولی خود را برای روشنگری، اتحاد و انسجام بیشتر، فهم درست شرایط حفظ کنند.


معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار کرد: انتظار است تشکل‌های دانشجویی با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای، نشست‌ها، همایش‌ها و فعالیت‌های این‌چنینی روشنگری کرده و وظیفه آتش به اختیاری خود را ایفا نماید.


قریشی در پایان به دانشجویان توصیه کرد: هیچ ملتی بدون دادن هزینه پیشرفت نکرده است ملتی که تسلیم شود به جایی نخواهد رسید. یقین بدانیم هزینه مقاومت بسیار کمتر از تسلیم است اگر یک گام عقب بنشینیم دشمن 10 گام به پیش خواهد آمد. لذا باید قدم‌های اول را محکم برداشته و ایستادگی کنیم تا با توکل الهی پیش برویم.


انتهای پیام/4007


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته