دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1397 - 18:26
اکرمی:

پدافند غیرعامل باید جدی گرفته شود

معاون قرارگاه پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور پدافند غیرعامل را نوعی دفاع غیرنظامی بیان کرد که در دنیای امروز اهمیت زیادی دارد.
کد خبر : 323497
photo_۲۰۱۸-۱۱-۰۵_۱۱-۵۰-۱۲.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ملارد، احمد اکرمی عصر امروز در نخستین کارگاه آشنایی با مبنای پدافند غیرعامل در دانشگاه آزاد اسلامی ملارد اظهار کرد: پدافند غیرعامل نوعی دفاع غیرنظامی است که به جنگ‌افزار نیاز ندارد و با اجرای آن می‌توان از وقوع خسارت‌هایی که می‌تواند در زمینه‌های مختلف به یک جامعه وارد شود جلوگیری کرد یا به حداقل رساند.


معاون قرارگاه پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور به اهمیت دفاع اشاره کرد و افزود: تجارب و شواهد در جنگ‌های عصرهای گذشته تاریخ بشر و قرن حاضر، نمونه‌های انکارناپذیری است که اهمیت پدیده دفاع غیرعامل را آشکار می کند.


وی حفظ سرمایه‌های کلان ملی کشور، سلب آزادی و ابتکار عمل از دشمن، افزایش آستانه مقاومت مردمی در برابر دشمن و حفظ امنیت ملی و استقلال کشور را از اهداف دفاع غیرعامل برشمرد و امنیت را یک موضوع  اجتماعی بیان کرد که از عوارض زندگی جمعی محسوب می‌شود و بیشتر در ارتباط با پدیده‌ها و افراد معنا پیدا می‌کند.


به گزارش آنا، این کارگاه که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد، با پرسش و پاسخ در همین موضوع به پایان رسید.


انتهای پیام/4101/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته