دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1397 - 07:55
عضو کمیسیون عمران مجلس:

دیپلماسی قدرتمند، اروپا را ناچار به همکاری با ایران می‌کند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اروپایی‌ها اگر قدرت هماهنگی ایران با کشورهای منطقه و جهان را مشاهده کنند ناچار به همکاری با ایران خواهند شد.
کد خبر : 323478
namayande-majles.jpg

سیدهادی بهادری در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره تحریم‌های آمریکایی اظهار کرد: مقابله با تحریم‌های آمریکایی نیازمند هماهنگی نیروهای سیاسی و جبهه داخلی است و اینکه دولتمردان چقدر بتوانند  میان مردم برای خود پشتیبانی ایجاد کنند. 


وی با تأکید بر اینکه همدلی و همگرایی در آینده تحریم مؤثر است، تصریح کرد: مردم ایران در طول 40 سال انقلاب ثابت کرده‌اند در شرایط سخت حامی سیاست‌های کشور هستند، خصوصاً در موضوع مداخلات خارجی با کسی تعارف ندارند.


عضو کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: در شرایط کنونی دولت و دستگاه دیپلماسی حرف اول را می‌زنند و اینکه بتوانند حداکثر یارگیری در خارج از کشور را انجام دهند و کشورهای بیشتری را به سمت تعامل با ایران هدایت کنند.


نماینده مردم ارومیه در مجلس خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها هم اگر هماهنگی و همگرایی ایران با کشورهای منطقه و جهان را  مشاهده کنند، ناچار به کار با ایران خواهند شد و به نظرم ایجاد این شرایط برای کشور شدنی است و ما قطعاً با پتانسیل‌هایی که داریم می‌توانیم از عهده شرایط پیش‌ رو به سلامت عبور کنیم.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته