دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1397 - 04:00
صفاری‌‌نطنزی:

تحریم‌‌های آمریکا اثر جدیدی در اقتصاد ایران ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌ها قطعاً برای ملت ایران اثر جدیدی در حوزه اقتصاد ندارد، مگر اینکه با تبلیغات، فضای روانی کشور را ناآرام کنند.
کد خبر : 323209

مرتضی صفاری‌نطنزی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره فرا رسیدن چهارم نوامبر و آغاز تحریم‌های آمریکایی اظهار کرد: تحریم‌های آمریکایی در دور جدید بیشتر شعاری و ایجاد فضای روانی در ایران است و موضوع جدیدی نیست.


وی با بیان اینکه تحریم‌های آمریکایی علیه ملت ایران همواره وجود داشته است تصریح کرد: تحریم‌ها قطعاً برای ملت ایران اثر جدیدی در حوزه اقتصاد ندارد، مگر اینکه با تبلیغات بخواهند فضای روانی کشور را ناآرام کنند. رسانه‌ها در این زمینه مسئولیت سنگینی برعهده دارند و اجازه ندهند دشمنان به ناآرامی در کشور دامن بزند.


نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت هم باید این فضا را ساماندهی کند، اظهار کرد: لازم است روابط اقتصادی خود را با کشورهای همسایه و دوست که آماده همکاری با ایران هستند، تقویت کنیم. باید راهکارهای جدیدی را در حوزه تعاملات پولی و بانکی پیش بینی کنیم که یکی از این راه‌ها ساماندهی تجارت با کشورهای همسایه در قالب ارزهای ملی است و اگر بتوانیم دلار را از مبادلات تجاری حذف کنیم در قبال آسیب‌های آمریکایی مصون خواهیم ماند.


 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها هم به طور جدی کانال اقدام ویژه مالی را دنبال می‌کنند، البته شیطنت‌هایی که این روزها در حوزه مسائل امنیتی شکل گرفت به این روند صدمه زد اما اروپایی‌ها با بیانیه‌ای که دادند اعلام کردند در این زمینه مصمم هستند. 


انتهای پیام/4034


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته