دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1397 - 07:55
سردار شمشیری:

13 آبان منشأ کینه‌توزی‌های آمریکاست/ تحریم فرصتی برای بخش دفاعی

جانشین دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: آمریکا بعد از 13 آبان، کینه‌توزی‌ها علیه ملت و جمهوری اسلامی ایران را رها نمی‌کند.
کد خبر : 322807
1396090413565784612602914.jpg

سردار علی شمشیری در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در ارتباط با یوم‌الله 13 آبان گفت: این روز یکی از روزهای مقدس تاریخ جمهوری اسلامی ایران است و در این روز دانشجویان و مجموعه مردم کاری کردند که تا آن روز هیچ حکومتی و هیچ ملتی جرأت انجام آن را نداشت.


جانشین دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه آمریکا بعد از 13 آبان، کینه‌توزی‌ها علیه ملت و جمهوری اسلامی ایران را رها نمی‌کند تصریح کرد: آمریکا برای نابودی نظام اسلامی و تضعیف اقتدار ملت ایران، حربه‌های مختلفی را به کار گرفت که جنگ و تحریم نمونه‌هایی از اقدام‌های مذبوحانه آمریکا هستند.


وی در ادامه به آغاز دور دوم تحریم‌های آمریکا و هم‌زمانی آن با یوم‌الله 13 آبان اشاره کرد و افزود: در 40 سال گذشته و از روز اول با تحریم‌ها روبه‌رو بودیم و همواره در این مدت خوب یاد گرفته‌ایم باید چگونه با تحریم‌ها و سیاست‌های مستکبرانه آمریکا مقابله کنیم.


شمشیری در پایان خاطرنشان کرد: در سال 58 توان موشکی ما صفر بود اما امروز جمهوری اسلامی ایران پنجمین قدرت موشکی جهان است، لذا تحریم‌ها برای ما یک فرصت است و باید خوب از آن استفاده کنیم و بحمدالله در حوزه دفاعی این فرصت به نحو احسن مورد استفاده قرار گرفته است و همین مسیر ادامه دارد.


انتهای پیام/4079


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته