دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1397 - 14:59

فرمانده سپاه پاسداران سخنران مراسم 13 آبان تهران شد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران مراسم 13 آبان در تهران است.
کد خبر : 322726

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، نصرت‌الله لطفی در نشست خبری با موضوع یوم‌الله ۱۳ آبان که ظهر امروز در سالن جلسات شورای تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار کرد: استکبارستیزی آموزه‌ای از کلام قرآنی بوده و تعطیل‌ناپذیر است و همواره مبارزه با آمریکا که نماد استکبار شده ادامه دارد.


وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا هیمنه این کشور را در جهان از بین برد افزود: مراسم امسال به دلایل بسیار زیادی از اهمیت فوق‌العاده برخوردار است.


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در هزار نقطه از کشور مراسم ۱۳ آبان برگزار می‌شود ادامه داد: مراسم این روز ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در سراسر کشور و در تهران نیز در محل سفارت سابق آمریکا (لانه جاسوسی) برگزار خواهد شد و سردار جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران مراسم تهران است.


لطفی با تأکید بر اینکه آمریکا دشمن اول بشریت و ایران است و عهدشکنی این دشمن جراره همواره وجود داشته است ادامه داد: قطعاً آمریکا در آینده نه‌چندان دور از ملت ایران شکست می‌خورد و راهپیمایی فردا بدون هیچ حاشیه انجام می‌شود.


وی با بیان اینکه حفظ جمهوری اسلامی از اوجب‌ واجبات است و شعار امسال ۱۳ آبان «هیهات من‌الذله» است تصریح کرد: مسئولان و مردم هیچ جدایی از هم ندارند و مراسم فردا در روز غیرتعطیل است که جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان حضور پُررنگ خواهند داشت.


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تمام مسئولان در رده‌های مختلف کشور و لشکری فردا در سراسر نقاط کشور سخنرانی دارند عنوان کرد: در ۱۰۰ واحد آموزشی زنگ ۱۳ آبان نواخته خواهد شد و ۱۲۰ خبرنگار و عکاس خارجی پوشش رسانه‌ای راهپیمایی فردا را انجام می‌دهند.


وی با اشاره به سخنران شاخص مراسم ۱۳ آبان در سراسر کشور خبر داد: آیت‌الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در کرمان، عزت‌الله ضرغامی در رشت، صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در قزوین سخنرانی خواهند کرد.


لطفی ادامه داد: حسین مظفر در مشهد، آیت‌الله آل‌هاشم در تبریز و مقدم‌فر مشاور فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر ارومیه سخنرانان یوم‌الله 13 آبان هستند و سردار نقدی در کرج، آیت‌الله رئیسی در بیرجند، مهدی چمران در اهواز سخنرانی این مراسم را برعهده دارند.


انتهای پیام/4079/4082


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته