دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پوریوسف:

جوانان انقلابی ایران 40 سال قبل به جاسوسی سفارت آمریکا پی بردند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت:جهانیان با گذشت چهار دهه از تسخیر سفارت آمریکا در ایران، متوجه اقدامات جاسوسی آنان شده‌اند.
کد خبر : 322800
DSC_0127.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ارومیه، محمود پوریوسف بعد‌از‌ظهر امروز در مراسم انقلابیون جوان دانشگاهیان ارومیه که به‌مناسبت یوم‌الله 13 آبان در واحد ارومیه برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در‌خصوص 13 آبان، اظهار کرد: آن‌روزى که لانه جاسوسى تسخیر شد دولت آمریکا آبرو، اعتبار و هیمنه‌اش چندین برابر امروز بود؛ آمریکا مانند امروز در چشم‌ها سبک و خوار نبود و در دنیا یک هیمنه ابرقدرتی درجه یک داشت.


وی با بیان اینکه اقتدار ایران در راهپیمایی 13 آبان به رخ استکبار جهانی کشیده می‌شود، تصریح کرد: جهانیان پس از گذشت بیش از چهار دهه از اقدام جمهوری اسلامی ایران در تسخیر لانه جاسوسی که نشان‌دهنده عمق بصیرت آنها بود، پی به جاسوس‌خانه‌های آمریکا در کشورهای مختلف برده‌ و متوجه شنود تلفنی و جاسوسی‌های مأموران آمریکا شده‌اند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه ادامه داد: جوانان دانشجوی ما با شجاعت و شهامت، به‌عنوان لبه اصلى جبهه مقاومت ملت ایران، سفارتخانه آمریکایی را تسخیر کرده و کسانى که آنجا بودند را زندانى کردند.


پوریوسف خاطرنشان کرد: این روز یادآور سه حرکت بزرگ تاریخی از جمله تبعید حضرت امام خمینی(ره) بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط رژیم طاغوت، تسخیرلانه جاسوسی آمریکا به‌دست دانشجویان پیرو خط امام و به شهادت رساندن جمعی از دانش‌آموزان در اعتراض به سلطه‌گری استکبار جهانی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با تأکید بر اینکه شعارها و فریادهای 13 آبان روز آزادی‌خواهی، عدالت‌طلبی و ظلم‌ستیزی ملت بزرگ ایران در برابر استکبار و زورگویان عالم باشکوه‌تر از همیشه طنین‌انداز می‌شود، عنوان کرد: 13 آبان تقویت حس هم‌گرایی، هم‌افزایی، انسجام و وحدت در مقابل ظالمان و مستکبران را در ملت بیشتر خواهد کرد.


وی تصریح کرد: راهپیمایی 13 آبان فقط مربوط به روز و حضور دانش‌آموزان نیست، بلکه روزی ملی با عنوان مبارزه با استکبار جهانی است و حضور اقشار مختلف مردم و فراگیری این راهپیمایی تأکیدی مجدد بر عزم ملت ایران در ادامه این راه خواهد بود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در این روز باشکوه‌تر از گذشته جلوه‌ای از اتحاد و هم‌دلی مردم در راستای مبارزه با استکبار جهانی به معرض نمایش گذاشته می‌شود و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی نیز همچون سال‌های گذشته در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته