دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1397 - 08:55
حجت‌الاسلام ابراهیمیان:

دانش‌آموزان و دانشجویان ابرقدرت‌ترین مستکبر جهان را مستأصل کردند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان ما به جهانیان ثابت کردند که با تکیه بر مردم می‌توان ابرقدرت‌ترین مستکبر جهان را مستأصل کرد.
کد خبر : 322899
photo_2018-10-05_16-05-34.jpg

حجت‌الاسلام سیدحسین ابراهیمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قائم‌شهر با اشاره به روز تاریخی 13 آبان اظهار کرد: در این روز دانشجویان قهرمان با افتخارآفرینی‌های خود کانون توطئه‌ها و کودتاها علیه انقلاب ایران را به تسخیر خود درآوردند.


وی اظهار کرد: یوم‌الله 13 آبان، روز یادآوری بی‌نظیر دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی امریکا است که امام (ره) آن را انقلاب دوم نامیده است.


ابراهیمیان با بیان این نکته که اقدام سیاسی دانشجویان سبب شد آمریکا در سیاست خارجی خود به نهایت حقارت و ذلت برسد، گفت: در آن زمان رئیس جمهور وقت آمریکا نزد افکار عمومی کشور خود کاملاً بی‌اعتبار شد و برای جبران این حقارت و بی‌اعتباری متوسل به انواع نقشه‌ها شد تا بتواند برای آزادی گروگان‌ها کاری انجام داده باشد.


رئیس واحد قائم‌شهر تصریح کرد: اقداماتی که آمریکا انجام داده بود از توسل به کشورهای اسلامی و سازمان‌های آزادی‌بخش تا مذاکره با نیروهای لیبرال حاکم در ایران و تهدید و توسل به شورای امنیت و سرانجام ماجرای طبس بود که به هیچ توفیقی دست نیافت و به اوج حقارت رسید.


ابراهیمیان گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان ما به جهانیان ثابت کردند که یک قدرت کوچک می‌تواند با تکیه بر مردم، ابرقدرت‌ترین مستکبر جهان را به زانو درآورد و مستأصل کند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته