دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد ارومیه:

13آبان، روز رسوایی استکبار جهانی و نمایان‌شدن چهره واقعی آمریکاست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: یوم‌الله 13 آبان، روز رسوایی استکبار جهانی و نمایان‌شدن چهره واقعی آمریکا در عرصه جهانی است.
کد خبر : 322793

محمود پوریوسف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در‌خصوص این روز مهم تصریح کرد: سیزدهم آبان روز استوارى ملت ایران مقابل ترفند استکبار است.


وی با تأکید بر زنده نگه‌داشتن روز 13 آبان در تاریخ جمهوری اسلامی ایران افزود: این روز یادآور افتخار‌آفرینی‌ها و مقاومت دانش‌آموزان و دانشجویان ایران اسلامی در مبارزه با استکبار است که قطع به‌یقین دشمنان از آنان خاطره خوشی ندارند.


رئیس واحد ارومیه 13 آبان را فرصتی برای تبیین اهداف استکباری آمریکا و انتقال ارزش‌های این روز به جوانان و نوجوانان برشمرد و اضافه کرد: آمریکا و هم‌پیمانانش در جهان، متعهد به مقابله با حرکت انقلابی ملت ایران اسلامی هستند و علت اصلی آن نیز شعارهای ضد استکباری در جریان انقلاب اسلامی بوده که با این انقلاب عجین شده است.


پوریوسف عنوان کرد: دانشگاه و دانشجو نقش و جایگاه بسزایی در تحولات جامعه داشته و حتی در بسیاری از موارد تحولات بزرگی توسط دانشجویان و دانشگاهیان رقم خورده است، همان‌گونه که دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان سال 1358 با بصیرت و شجاعت، پرده از چهره‌ پلید آمریکا برداشته و سفارت آمریکا را که به لانه‌ جاسوسی علیه ملت ایران تبدیل شده بود، تسخیر کردند.


وی تأکید کرد: تسخیر لانه‌ جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره)، نقطه‌ عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده و امام خمینی(ره) این واقعه‌ را «انقلاب دوم» نامیدند، در نتیجه‌ این واقعه، اسناد خیانت آمریکا علیه ایران اسلامی فاش و ذات پلید آمریکا بار دیگر بر همگان آشکار شد.


رئیس واحد ارومیه با اشاره به اهمیت برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی امسال گفت: در شرایط حاضر با توجه به تهدید و تحریم‌های اقتصادی نظام سلطه، مردم ایران اسلامی با حضور چشمگیر در راهپیمایی 13 آبان خشم و انزجار خود را از دسیسه‌های خصمانه دشمنان نشان می‌دهند.


پوریوسف خاطرنشان کرد: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی امسال نیز همچون سنوات گذشته با تمام ظرفیت و انرژی خود، اعم از دانشجو، هیأت علمی و کارکنان در این راهپیمایی همگام با مردم فهیم آذربایجان غربی شرکت می‌کنند.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته