دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1397 - 00:38
زارعی خواستار شد:

پاسخ قشر دانشگاهی به یاوه‌گویی‌های استکبار در راهپیمایی 13 آبان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا و قرچک گفت: قشر تأثیرگذار دانشگاهی وظیفه دارد در راهپیمایی 13 آبان، پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌‌های دشمن بدهد.
کد خبر : 322597
photo_2018-11-03_08-59-42.jpg

حامد زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ورامین بر اهمیت برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان امسال تأکید و اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یوم‌الله 13 آبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قشر تأثیرگذار دانشگاهی در کنار اقشار مختلف مردم وظیفه دارد تا با حضور چشمگیر خود، پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های استکبار بدهد.


وی، سیزدهم آبان را به‌عنوان یکی از سرنوشت‌سازترین روزهای انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر برشمرد و تأکید کرد: یوم‌الله 13 آبان، یادآور ماهیت استکباری و استبدادی آمریکای جهانخوار و عامل همگرایی، هم‌افزایی، وحدت و اتحاد ملی ملت مقاوم، استوار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.


عضو سازمان بسیج اساتید کشور با دعوت‌ از جامعه دانشگاهی برای حضور پرشور و ماندگار در راهپیمایی دیار طلایه‌داران انقلاب اسلامی که همواره پیشگام مبارزه با استکبار بوده‌اند، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، دانشگاهیان نیز با حضور خود، جلوه‌هایی از وحدت و یکپارچگی امت آزاده و سرافراز را به نمایش می‌گذارند و یک‌بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق خواهند کرد.


به گزارش آنا، راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا از ساعت نه و نیم صبح به صورت مجزا برگزار می شود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته