دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نایب‌رئیس اتاق بازرگانی تهران:

راه خنثی کردن فشارهای خارجی ارتقای سطح فرهنگ و آموزش است

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: اگر فعالیت‌هایمان را در حوزه‌های فرهنگ، فضاها و وسایل آموزشی ارتقا دهیم، قطعاً دشمنی‌ها و فشارهای خارجی‌ علیه ما خنثی می‌شود.
کد خبر : 319154
08+(3).jpg

میرمحمد صادقی نایب‌رئیس اتاق بازرگانی تهران در حاشیه همایش خیرین مدرسه‌یار به خبرنگار گروه اقتصادی آنا گفت: برگزاری چنین همایش‌ها در راستای کمک به پیشبرد ارتقای سطح فرهنگی جامعه بسیار خوب است؛ ارتقای سطح فرهنگی جامعه هدف و دغدغه اصلی مسئولان نظام به‌خصوص مقام معظم رهبری و مصلحان جامعه است.


نایب‌رئیس اتاق بازرگانی تهران بیان کرد: اگر فعالیت‌هایمان را در حوزه فرهنگ زیاد کنیم، فضاهای آموزشی مناسب ایجاد کنیم و وسایل و لوازمی که در مدارس و دانشگاه‌ها برای آموزش نیاز است را ارتقا دهیم، قطعاً دشمنی‌ها و فشارهای خارجی علیه ما خودبه‌خود خنثی می‌شود.


صادقی با اشاره به این موضوع که بعضی از کارخانه‌های ما مشکل قطعات یدکی دارند یا در حوزه‌های مختلف ماشین‌آلات کم داریم، چرا خودمان درست نکنیم؟ گفت: خارجی‌ها می‌گویند شما باید عقب‌مانده نگه‌داشته شوید، این قطعات و تکنولوژی را به شما نمی‌دهیم تا پیشرفت نکنید؛ پس بنابراین به نظرم واجب است که سطح آموزش و فراگیری علمی‌مان را بالا ببریم تا نیازی به این جنایتکاران و خارجی‌ها نداشته باشیم.


وی بابیان اینکه ما و دوستانمان قبل از اینکه جمعیت خیرین مدرسه‌ساز تشکیل شود، حدود 100 مدرسه ساخته‌ایم گفت: مدارسی که قبلاً ساخته‌شده است در روستاهای مختلف کشور بود و در حال حاضر هم چهار پنج‌تایی بیشتر زیرپوشش خودمان نیست که خودمان اداره می‌کنیم.


نایب‌رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به ساخت چند هزار مدرسه توسط جامعه خیرین مدرسه‌ساز توضیح داد: به نظر من توسعه در فرهنگ و مدارس یکی از کارهای بسیار پُر ثوابی است که مردم می‌توانند در آن شرکت کنند؛ چراکه هنوز ازاین‌جهت در کشور با کمبودهایی روبه‌رو هستیم.


انتهای پیام/4092/ 4083/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته