دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1397 - 15:56
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار خبر داد:

برنامه‌ریزی برای تحقق درآمد غیر شهریه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار تحقق درآمد از محل غیر شهریه را مورد تأکید قرار داد.
کد خبر : 317723
image_2018_10_13-13_59_53_386_lnm (3).jpg

به گزارش خبرگزاری آنا از جویبار، داریوش حمیدی ظهر امروز در جلسه با فرماندار جویبار گفت: زمین‌های لم‌یزرع واحد جویبار را تسطیح، زه‌کشی و زیر کشت محصولات کشاورزی مانند گندم، جو و کلزا درآورده و امیدواریم امسال نیز با انجام برنامه‌های متعدد بتوانیم به سمت واحدهای کارآفرین حرکت کنیم.


وی، افزایش تعداد دانشجویان، تعامل دانشگاه و صنعت با استفاده از طرح آزمایشگاه همکار، درآمدزایی و کاهش وابستگی به شهریه دانشجو را از اهم برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار برشمرد.


رئیس واحد جویبار اظهار کرد: کاربردی بودن طرح‌های پژوهشی و تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان و ساماندهی پایان‌نامه‌ها با توجه به اینکه واحد جویبار در رشته‌های فنی و مهندسی در مقطع تحصیلات تکمیلی و دارای دانشجو است و استفاده از ظرفیت استادان و دانشجویان این رشته‌ها در حرکت به سمت ارتقای سطح کیفی آموزشی و پژوهشی واحد بسیار مؤثر است.


حمیدی، تعامل مناسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار با مسئولان شهرستان را یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، تفاهم‌نامه‌هایی مشترک با ادارات مختلف مانند نیروی انتظامی، اداره آموزش و پرورش و شرکت توزیع نیروی برق شهرستان جویبار منعقد شد.


رئیس واحد جویبار گفت: این واحد دانشگاهی با داشتن تجهیزات مدرن آزمایشگاه و کارگاهی و استادان مجرب این آمادگی را دارد تا با ارائه ایده و همکاری با صنعت و تبدیل ایده به عمل با کمک به تولید داخلی در پیشرفت جامعه سهیم باشد و راه‌اندازی اتاق فکر در صنعت در همین راستا انجام شده است.


سیدعلی اسد فرماندار جدید جویبار نیز بر تربیت تکنسین‌های کاربلد برای اشتغال در جامعه تأکید کرد و گفت: مشکل اشتغال جوانان با آموزش کاربردی رشته‌های مورد نیاز جامعه حل خواهد شد و حرفه‌آموزی و توانمندشدن در یک رشته خاص در کنار کسب مدرک تحصیلی جزء ضروریات است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته