دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1397 - 13:36
رئیس اداره بنیاد شهید جویبار:

ترفیع فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تحول ایجاد می‌کند

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران جویبار گفت: ترفیع فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تحول ایجاد می‌کند.
کد خبر : 356709
photo_۲۰۱۹-۰۱-۲۹_۱۵-۴۰-۱۹.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از جویبار،  علی‌اکبر گلی رئیس جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران جویبار ظهر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار از حمیدی به‌دلیل همکاری‌های ویژه دانشگاه با بنیاد شهید قدردانی کرد.


وی گفت: ترفیع فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تحول ایجاد می‌کند و اداره بنیاد شهید و ایثارگران جویبار همکاری لازم را با خانواده شهدا، ایثارگران و دانشجویان شاهد و ایثارگر دارد.   


داریوش حمیدی نیز اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی، پیشرو در تکریم و خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر است و این دانشجویان از جایگاه ویژه‌ای در دانشگاه برخوردارند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار افزود: در طول ۴۰ سال عمر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران،  ایثارگری و خدمات ارزنده شهیدان و ایثارگران عامل صلح و آرامش و اقتدار کشور بوده است و  طبق فرمایش‌های مقام معظم رهبری، این نظام به برکت خون شهدا و همت جوانان انقلابی در ابتدای راه رشد و بالندگی قرار دارد.


حمیدی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی که خود از بزرگترین دستاوردهای علمی آموزشی انقلاب اسلامی ایران است، رویکرد ویژه‌ای به حفظ ارزش‌های نظام و احترام به شهدا و ایثارگران و خانواده آنها دارد.


وی خاطرنشان کرد که تسهیلات ویژه‌ برای تحصیل رایگان این عزیزان و خدماتی مانند مشاوره تحصیلی از سوی استادان به آنها و یا گنجاندن درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس و وصایای حضرت امام (ره)  از مصادیق بارز این رویکرد است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار، گزارشی از وضعیت دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل این  دانشگاه ارائه داد و امکانات آموزشی،  ورزشی و فرهنگی و اجتماعی دانشگاه را برشمرد و  از تعامل خوب اداره بنیاد شهید شهرستان با دانشگاه قدردانی و ابراز امیدواری کرد با حضور  رئیس جدید این اداره،  این تعامل ادامه و افزایش یابد. 


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته