دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1398 - 17:14
رئیس دانشگاه آزاد جویبار:

رونق تولید با ایده‌های دانشگاهیان محقق می‌شود

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جويبار گفت: با حمایت و پیگیری از ایده‌های دانشگاهی و استفاده از ظرفیت‌های موجود ملی، شعار رونق تولید محقق می‌شود.
کد خبر : 371568
IMG_6368.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از جویبار، داریوش حمیدی ظهر امروز در نخستین نشست صمیمی با اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزد اسلامی جویبار در سال جدید گفت: با حمایت و از ایده‌های دانشگاهی و استفاده از ظرفیت‌های موجود ملی، می‌توان شعار محوری رونق تولید مقام معظم رهبری را محقق ساخت.


وی با بیان اینکه برای شکوفایی اقتصادی کشور باید مجاهدانه و عالمانه کار کرد، افزود: اهداف سال جديد دانشگاه آزاد اسلامی واحد جويبار الگوگرفتن از بيانات گوهربار مقام معظم رهبری در عملی کردن راهکار‌های پژوهش‌محور برای تحقق شعار رونق تولید است.


رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جويبار با بیان نقش دانشگاه‌ها در ارائه ایده‌های نخستین محصولات ملی اضافه کرد: برای اینکه نرخ تولید در کشور بالا برود و فعال اقتصادی در این زمینه سرمایه‌گذاری کند، باید با کار توأم با پایش، خستگی‌ناپذیر و پیداکردن راه‌های صحیح شکوفایی با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص با رونق تولید، مشکل معیشت را رفع و چرخه اقتصادی را فعال کرد.


حمیدی با ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد جويبار عنوان کرد: سال گذشته توانستیم در راستای تحقق درآمدزایی غیر از شهریه، به عنوان نخستین واحد دانشگاهی در استان در زمینه آزمایشگاه همکار بتن و سنگدانه به منابع درآمدی برسیم؛ همچنین با تشکیل کمیته تخصصی توسعه دریا و پیگیری طرح‌های وابسته باید امسال با داشتن آزمایشگاه، کارگاه‌های مجهز و اعضای هیئت‌علمی مجرب، بتوانیم درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشجویی بیشتری داشته باشیم.


وی  ابراز امیدواری کرد در سال جدید استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار در انجام وظایف قانونی و توسعه دانشگاه بیش ار پیش سهیم بوده و سال 98 سال پرباری برای دانشگاه آزاداسلامی واحد جویبار باشد.


انتهای پیام/4078/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته