دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1397 - 06:08
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار خبر داد:

کشت 10 هکتاری محصول در زمین‌های کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی جویبار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار از کشت 10 هکتاری محصولات زراعی در زمین‌های کشاورزی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 314561
636739215106449990_md.jpg

داریوش حمیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در جویبار، گسترش رشته‌های تحصیلی به‌ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی را مهم ارزیابی کرد و گفت: فعالیت‌های کمیته اقتصادی دانش‌بنیان و تجاری‌سازی به‌صورت قوی در سال تحصیلی جدید دنبال می‌شود.

وی، گسترش فعالیت دفتر ارتباط با صنعت واحد جویبار را اولویت مهمی برای دانشگاه معرفی کرد و افزود: در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، خدمات دانشجویی و ورزشی تلاش‌های زیادی صورت خواهد گرفت.

رئیس واحد جویبار از راه‌اندازی آزمایشگاه همکار استاندارد در زمینه‌های ساختمانی خبر داد و تصریح کرد: این دانشگاه بیش‌ترین ظرفیت خود را به درآمدزایی غیر‌ شهریه‌ای اختصاص می‌دهد و در همین زمینه، کتابخانه دیجیتالی و کتاب‌های مرجع این واحد دانشگاهی، گسترش می‌یابد.

حمیدی، هدفمندکردن فعالیت‌های پژوهشی، ایجاد اتاق فکر در صنعت، تبادل تفاهم‌نامه با سازمان‌ها، بهبود کیفیت آموزشی و همکاری با سایر واحدهای استان در تکمیل موظفی استادان در قالب طرح تعاون را از برنامه‌های دیگر این دانشگاه عنوان کرد.

 وی گفت: ایجاد منابع مالی غیرشهریه دانشجو از طریق اجرای طرح درآمدزایی کشت محصولات زراعی در زمین‌های کشاورزی واحد جویبار به مساحت 10 هکتار، اجرای طرح پرورش ماهیان گرمابی و اخذ گواهینامه آزمایشگاه همکار استاندارد در دیگر زمینه‌های ساختمانی از رویکردهای واحد جویبار در سال تحصیلی جدید است.

انتهای پیام/4062/4082/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته