دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مهر 1397 - 11:08
نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی:

تعجب می‌کنم که عده‌ای در داخل ثبات کشور را زیر سؤال می‌برند

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر برهم زنندگان ثبات کشور در خارج بوده و غیرایرانی باشند، تکلیف آنان روشن است و جای تعجب ندارد، اضافه کرد: تعجب اینجاست که عده‌ای در داخل ثبات کشور را زیر سؤال می‌برند.
کد خبر : 317424
IMG_6655.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سمنان، احمد همتی در آیین اختتامیه جشنواره ابتکارات و اختراعات رویش خاوران و دماوند که در واحد سمنان برگزار شد با اشاره به فرایند تجاری‌سازی اختراعات، اظهار کرد: زمینه‌ساز همه این روند خوب توسعه ابداعات و اختراعات و فرآیند آن آرامش و ثبات در کشور بوده و اگر بخواهیم این روند را به‌خوبی طی کرده و به نتیجه سریع و مناسبی برسیم، باید ثبات و آرامش را در کشور ایجاد کنیم.


وی با بیان اینکه نقش مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نهاد دخیل در سیاست‌گذاری‌های کشور برای توسعه ابتکارات و اختراعات عنوان کرد: امروز عده‌ای درصدد این هستند که این ثبات و آرامش را برهم زده و بی‌ثباتی را در کشور تشدید کنند.


عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر برهمزنندگان ثبات کشور، در خارج بوده و غیرایرانی باشند تکلیف آنان روشن است و جای تعجب ندارد، اضافه کرد: تعجب اینجا است که عده‌ای در داخل بوده که ثبات کشور را زیر سؤال می‌برند.


همتی با بیان اینکه گاهی تحلیل‌های غلط و گاهی هم منافع شخصی و در برخی موارد نیز هر دوی این عوامل سبب این می‌شود که عده‌ای بخواهند با اقدامات خود ثبات کشور را برهم بزنند، گفت: باید توجه داشت که نتیجه آن خنثی شدن استعدادهای کشور است.


وی با اشاره به اینکه استعداد وقتی بروز می‌کند که زمینه مناسب برای بروز آن وجود داشته باشد افزود: ثبات و آرامش در کشور و وجود یک مدیریت با ثبات در کشور از عوامل بروز استعدادهاست.


نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز همه ما باید دست‌به‌دست هم داده و یک چشم‌انداز روشن را برای کشور ایجاد کنیم که در سایه آن جوان خلاق و مخترع و نخبه استعدادهای خود را بروز دهند و مسئولیت اصلی این مهم بر عهده مسئولان است؛ اما همه در این زمینه وظیفه دارند.


وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنی صرفه‌جویی نیست بلکه ارکان اقتصاد مقاومتی شامل استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در کشور است اظهار کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی باید با جذب حداکثری، نیروهای خلاق داخلی را به‌کارگیری کنیم.


انتهای پیام/4082/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته