دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1397 - 09:34
در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان صورت می‌گیرد؛

آغاز جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات رویش دماوند و خاوران

دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات رویش دماوند و خاوران به‌مدت 2 روز و به میزبانی این دانشگاه از امروز آغاز شد.
کد خبر : 316972
IMG_2759.JPG

عبدالله خالصی‌دوست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در سمنان با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات رویش دماوند و خاوران از امروز 18 مهر آغاز و تا 19 مهر ادامه دارد.


وی با بیان اینکه این جشنواره به‌صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، افزود: مخترعانی از استان‌های تهران، مازندران، سیستان و بلوچستان، قزوین، خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی و خراسان‌جنوبی، گلستان، کرمان، و سمنان در این جشنواره حضور دارند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اشاره به تعداد اختراعات پذیرش شده برای حضور در جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات رویش، گفت: در مجموع از تعداد اختراعات ثبت شده در سامانه با داوری‌های صورت گرفته، تعداد 103 اختراع برای مرحله نهایی در جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات رویش دماوند و خاوران پذیرفته شده است.


به گزارش آنا، در جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات رویش دماوند و خاوران، تهران با 33 اختراع، بیشترین آثار ارسالی به جشنواره امسال را داشته و استان‌های سمنان با 17 اختراع، خراسان‌رضوی با 12 اثر و مازندران با 11 مورد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته