دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر اجرایی دومین همایش یاوران رسانه‌ای اربعین خبر داد:

نام‌نویسی 600 نفر در سامانه همایش یاوران رسانه‌ای اربعین/ ارسال دعوت‌نامه برای اهالی رسانه

دبیر اجرایی دومین همایش یاوران رسانه‌ای اربعین از نام‌نویسی 600 نفر از اهالی رسانه در سامانه همایش یاوران رسانه‌ای خبر داد.
کد خبر : 316702
3333.jpg

حامد نگارش در گفتگو با خبرنگار حوزه حج و زیارت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، از استقبال گسترده اهالی رسانه برای پوشش مراسم باشکوه اربعین حسینی خبر داد و گفت: همزمان با اعلام فراخوان نام‌نویسی برای اعزام اهالی رسانه به مراسم اربعین، بیش از 600 نفر در سامانه الاربعین نام‌نویسی کردند.

وی با بیان اینکه دعوت‌نامه جهت حضور در همایش یاوران رسانه‌ای به صورت الکترونیکی برای اهالی رسانه ارسال شده است، افزود: دومین همایش یاوران رسانه‌ای اربعین از ساعت 8:30 صبح روز چهارشنبه 18 مهر در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی دومین همایش یاوران رسانه‌ای اربعین تصریح کرد: محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین ذوالفقاری رئیس ستاد مرکزی اربعین، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و حجت‌الاسلام سید رمضان موسوی مقدم قائم‌مقام و معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما، حجت‌الاسلام علی کریمیان رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های کشورهای اسلامی در نوبت صبح این همایش سخنرانی می‌کنند.

وی ادامه داد: در نوبت عصر این همایش چهار کارگاه تخصصی با محورهای خبرنگاری با تدریس حسن شمشادی و علی ظریفی‌ خامنه، مستندسازی با تدریس وحید چاووش و سهیل کریمی، عکاسی با تدریس کمال‌الدین شاهرخ و زهیر صیدانلو و فضای‌ مجازی و شبکه‌های اجتماعی با تدریس امیر خوراکیان برگزار می‌شود.

نگارش با بیان اینکه همراه داشتن کارت ملی، گذرنامه و یک عکس منطبق با گذرنامه و پرینت دعوت‌نامه الزامی است، افزود: حضور اهالی رسانه در همایش و کارگاه‌ها جهت دریافت گواهی‌نامه و روادید الزامی است و جهت دریافت روادید می‌بایست اعتبار گذرنامه حداقل 6 ماه باشد.

انتهای پیام/4072/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته