دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با مشارکت 25 دانشگاه و مرکز علمی کشور؛

مجله بوم‌شناسی گیاهان زراعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه منتشر شد

سه شماره دیگر از مجله علمی و پژوهشی بوم­‌شناسی گیاهان زراعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با مشارکت 25 دانشگاه و مرکز علمی منتشر شد.
کد خبر : 314485
Front bahar 96.jpg

سلیمان جمشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در میانه اظهار کرد: مجله علمی و پژوهشی بوم­‌شناسی گیاهان زراعی  از سال 1384 در زمینه نشر مقالات علمی و پژوهشی با موضوع تخصصی کشاورزی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه نویسندگان شماره‌های 51، 52 و53 این مجله از دانشگاه‌­های ارومیه، گیلان، تبریز، محقق اردبیلی، فردوسی مشهد، شاهد تهران، گنبدکاووس، پیام‌نور تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های اهواز، میانه، کلیبر، فیروزکوه، چالوس، قائمشهر، تاکستان، ایرانشهر، مهاباد، علوم و تحقیقات تهران و رودهن است، افزود: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی مازندران، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی، منابع طبیعی اصفهان، مؤسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر کرج و مؤسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع تهران، مقالاتی را در زمینه مسائل بوم شناختی گیاهان زراعی و دارویی در این مجله نگارش کردند.

عضو هیأت علمی واحد میانه با اشاره به رتبه‌بندی این مجله در پایگاه‌های اطلاعاتی علمی کشور گفت: این مجله در رتبه‌بندی اخیر سامانه ارزیابی مجلات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، حائز  بالاترین رتبه (A) با 89 امتیاز از 100 شده و با موفقیت در پایگاه‌های داخلی نظیر بانک اطلاعات نشریات کشور و پایگاه علمی جهاد دانشگاهی و مجلات خارجی شامل (CABi، Google Scholar، Agris، Mendeley،J-Gate و Science Indexing Services) نمایه شده است.

جمشیدی با بیان اینکه این نشریه در پایگاه‌های اطلاعاتی ESCI یا همان ISI سابق در حال ارزیابی است، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این مجله به آدرس www.agroecojournal.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/4082/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته