دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه‌آزاد‌اسلامی واحد میانه به آنا خبر داد:

راه‌اندازی مرکز استعدادیابی رشته‌های تکواندو و کشتی در دانشگاه‌آزاد‌اسلامی واحد میانه

رئیس دانشگاه‌آزاد‌اسلامی واحد میانه از راه‌اندازی مرکز استعدادیابی تکواندو و کشتی دانشگاه‌آزاد‌اسلامی در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 314792
IMG_3702.jpg

علی سلیمی‌ شاملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در میانه در تشریح برنامه‌های واحد میانه در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: این واحد دانشگاهی در همایش ملی باستان‌شناسی و معماری تبریز 2018 که در سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود، مشارکت دارد.

وی با بیان اینکه واحد میانه در نمایشگاه «ربع رشیدی» و نمایش محصولات دانش‌بنیان شرکت کرده است، گفت:  مسابقات دومینو، نجات تخم‌مرغ و کارگاه‌های آموزشی کوتاه‌مدت برای کارکنان، استادان و دانشجویان و مراسم‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی- پژوهشی در ترم جدید برگزار می‌شود.

رئیس واحد میانه به دستور کار اصلی این واحد دانشگاهی در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و ادامه داد: حفظ استقلال مالی دانشگاه با افزایش درآمدهای غیر شهریه‌ای و کاهش هزینه‌های جاری با حفظ کیفیت آموزشی از اولویت‌های کاری این واحد دانشگاهی است و مطالعات آب شهر میانه و تهیه گل‌های سازگار با محیط‌زیست با همکاری شهرداری میانه انجام می‌گیرد.

سلیمی، آغاز طرح تبلیغات کلیکی از سوی یکی از استادان رشته کامپیوتر و اقدام به کاشت دانه‌های روغنی مرکز تحقیقات کشاورزی را از دیگر فعالیت‌های در حال انجام درآمدهای غیر شهریه‌ای عنوان کرد و افزود: بنا به پیشنهاد دکتر طهرانچی سرپرست دانشگاه‌آزاد‌اسلامی، اقدامات اولیه ایجاد و راه‌اندازی مرکز استعدادیابی ورزشی رشته‌های تکواندو و کشتی در این واحد دانشگاهی انجام شده است.

انتهای پیام/4062/4082/خ

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو کشتی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته