دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

2 شماره مجله بوم­‌شناسی گیاهان زراعی دانشگاه آزاد میانه منتشر شد

شماره­‌های جدید 55 و 54 مجله علمی و پژوهشی بوم­‌شناسی گیاهان زراعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در قالب شماره تابستان و پاییز 1397منتشر شد.
کد خبر : 352346
Front bahar 96.jpg

مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در میانه اظهار کرد: مجله بوم­‌شناسی گیاهان زراعی از سال 1384 در زمینه نشر مقالات علمی و پژوهشی با موضوع تخصصی کشاورزی فعالیت می­‌کند.


رضا وجدی افزود: در این شماره­‌ها نویسندگانی از دانشگاه‌­های شهید چمران اهواز، شاهد تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای ایرانشهر، میانه، تبریز، دزفول، مؤسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور، مؤسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور، مؤسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر استان لرستان، جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر، مؤسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر استان خوزستان ومؤسسه تحقیقات جنگل­‌ها و مراتع تهران مقالاتی را در زمینه مسایل بوم­‌شناختی گیاهان زراعی و دارویی نگارش و این مقالات پس از طی مراحل داوری به‌صورت الکترونیکی و چاپی انتشار یافت.


وی با اشاره به رتبه­‌بندی این مجله بیان کرد: این مجله در رتبه‌­بندی شهریور 1397 سامانه ارزیابی مجلات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، حائز بالاترین رتبه (A) با 87 از 100 امتیاز شده و نیز با موفقیت در پایگاه‌­های داخلی نظیر بانک اطلاعات نشریات کشور و پایگاه علمی جهاد دانشگاهی و نیز در پایگاه‌­های خارجی شامل CABi، Google Scholar، Agris، Mendeley، J-Gate و Science Indexing Services نمایه شده است. این نشریه در پایگاه‌های اطلاعاتی  (ESCI (ISI سابق نیز در حال ارزیابی است.


وجدی خاطرنشان کرد: علاقه­‌مندان می‌­توانند به وب­سایت این مجله به آدرس www.agroecojournal.com مراجعه و علاوه بر دسترسی به متن کامل مقالات، از اهداف، زمینه‌‌های فعالیت، نحوه ارسال مقاله، پایگاه‌­های اطلاعاتی نمایه شده و سایر اطلاعات مجله مطلع شوند.


انتهای پیام/4062/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته