دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1397 - 01:51
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه:

مردم از برخی سوءمدیریت‌ها گله‌مند هستند

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه ملت ایران نشان داده‌اند در پشتیبانی از اصول خویش کوتاه نمی‌آیند، گفت: مردم از برخی سوءمدیریت‌ها گله‌مند هستند؛ اما انقلاب را کنار نگذاشته‌اند و به‌همین دلیل، ایران امروز، کشوری قدرتمند است.
کد خبر : 314124

سردار بهمن ریحانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمانشاه اظهار کرد: امسال در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و نگاه‌های ویژه به کشور ما وجود دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، وضعیت پیچیده شرایط کنونی را مورد اشاره قرار داد و متذکر شد: ریشه، تنه محکم و شاخ و برگ‌های شجره طیبه انقلاب در تمام جهان گسترده است.

وی با بیان اینکه مباحث غلطی در مورد وضعیت فعلی کشور مطرح می‌شود که با این تحلیل غلط، مشکلی برای ادامه مسیر پرافتخار موفقیت در ایران اسلامی پیش نمی‌آید، عنوان کرد: بی‌شک از این شرایط عبور می‌کنیم. دشمن همه ظرفیت‌ها را پای کار آورده تا با تحریم‌ها، ایران اسلامی را زمین‌گیر کند.

ریحانی، ضربه‌زدن به اقتدار ملی و کاهش توان دفاعی و نظامی  را از دیگر برنامه‌های دشمن برای پیاده‌سازی نقشه‌های شوم خود بیان کرد و گفت: انقلاب اسلامی، معجزه الهی بود که ما را به اوج قدرت و عزت رسانده است.

وی رسیدن به قله‌های عزت و افتخار را نتیجه خودباوری و از درس‌های نهضت امام راحل عنوان کرد و افزود: شعار محوری ما توانستیم باید مورد توجه قرار بگیرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از دشمن نترسیدیم و حرکت کردیم و خداوند متعال به نیت و عمل ما نگاه کرد و بر همین اساس، نیت‌های خالص برکت پیدا می‌کند.

وی با تصریح بر اینکه دشمن از فرهنگ عاشورایی انقلاب اسلامی هراس دارد، ادامه داد: ملت ایران نشان داده‌اند در پشتیبانی از اصول خویش کوتاه نمی‌آیند، مردم از برخی سوءمدیریت‌ها گلایه‌مند هستند؛ اما انقلاب خویش را کنار نگذاشته و به‌همین دلیل ایران امروز، کشوری قدرتمند است.

ریحانی به پیشرفت‌های حاصل‌شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: یاد امام راحل را نباید فراموش کنیم که ما را به اوج عزت رساندند و مقام معظم رهبری، این پایه‌ها را مستحکم‌تر کردند.

انتهای پیام/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
فدایی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
۰
سوء مدیریت کلا مشکل ساز است باید تیتر می زدید مردم شاکی از سوء مدیریت ها
هلدینگ شایسته