دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1397 - 14:08
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میناب:

سپاه پاسداران خواب راحت را از چشم دشمنان ایران ربوده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب گفت: سپاه پاسداران با نقش ویژه خود، خواب راحت را از چشم دشمنان انقلاب اسلامی در منطقه ربوده است.
کد خبر : 313688
index00.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میناب، حمید باقری به مناسبت هفته دفاع مقدس در دیدار با فرمانده مقاومت حوزه بسیج شهرستان میناب، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقش بی‌بدیلی در منطقه ایفا کرده و خواب راحت را از چشمان آمریکا و هم‌پیمانان عربی، صهیونیستی‌اش ربوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میناب، حادثه تروریستی اهواز را نشانه زبونی و درماندگی دشمنان دانست و گفت: دشمنان جرأت رویارویی با نیروهای امنیتی کشورمان را نداشتند؛ بنابراین به حملات تروریستی کور دست زنند.

وی افزود: سخنان جانشین فرماندهی سپاه در مراسم تشییع پیکر شهدای تروریستی اهواز زنگ هشداری بود که دل دوستان را شاد و دشمنان را بیمناک کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج میناب هم اظهار کرد: دشمن به‌خوبی دریافته است که از راه نظامی جرأت رویایی با نظام را نداشته و به همین دلیل به جنگ روانی و اقتصادی متوسل شده است.

طالب احمدی‌نیا با بیان اینکه جمهوری اسلامی بالنده‌تر از قبل است، افزود: برنامه دشمن این است که با ایجاد جنگ روانی و حملات تروریستی، نظام را با چالش جدی مواجه سازد؛ اما هوشیاری مردم و لطف خداوند، برنامه‌ و نقشه‌های آنها را نقش برآب کرده است.

انتهای پیام/4062/4082/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته