دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مربی سابق استقلال در گفتگو با آنا:

استقلال با اختلاف 2 گل برنده دربی است/ عالیشاه و نعمتی عصای دست برانکو هستند

مربی سابق استقلال تهران گفت: در دیدار دربی، استقلال با اختلاف دو گل پرسپولیس را شکست می‌دهد.
کد خبر : 313627

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره دیدار دربی تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: هر دو تیم تقریباً تمامی نفرات خود را در اختیار دارند و با انگیزه بالایی وارد مسابقه می‌شوند تا برنده دیدار مهمی شوند. قطعاً نتیجه مسابقه دربی برای هر دو تیم اهمیت بسیار زیادی دارد، بنابراین شاهد بازی تماشایی خواهیم بود.

وی افزود: استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با شایستگی حذف شد. این تیم اگرچه در بازی رفت نمایش خوبی نداشت اما در دیدار برگشت با وجود اینکه 10 نفره شده بود ولی مقتدرانه بازی کرد و در آخرین لحظات مقابل السد قطر برد را با تساوی عوض کرد. در دیدار دربی بازیکنان استقلال انگیزه بالاتری دارند و با تمام تمرکزشان برای برنده شدن بازی خواهند کرد.

کاپیتان سابق استقلال خاطرنشان کرد: پرسپولیس هم روزهای خوبی را سپری می‌کند. این تیم در لیگ برتر جایگاه دوم را در اختیار دارد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز موفق شد، در یک بازی دیدنی و تاریخی، الدحیل قطر را حذف کند و به نیمه‌نهایی صعود کند. به نظرم این تیم هم در دربی آماده است و می‌آید تا پیروزی دیگری را به‌دست آورد.

وی ادامه داد: در دربی آن چیزی که نتیجه را تعیین می‌کند، تجربه بالاتر است. در هر دو تیم بازیکنانی وجود دارند که سابقه بازی در دربی را داشته‌اند اما کفه ترازو در بحث تجربه با تیم استقلال است. بنابراین من در شرایط عادی می‌توانم بگویم که بخت آبی‌پوشان برای برد در دربی بیشتر از سرخ‌پوشان است. 

ورمزیار در خصوص اینکه کدام بازیکنان در ترکیب دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی مؤثرتر خواهند بود، گفت: این بازی جنگ هافبک‌های دو تیم است. اگرچه استقلال مارکوس نیومایر را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد ولی بازیکنان دیگری چون فرشید اسماعیلی، طارق همام و رضا آذری بازیکنان خلاقی هستند که وینفرد شفر می‌تواند از آنها استفاده کند. البته روزبه چشمی، فرشید باقری و علی کریمی نیز هافبک‌های توانمندی هستند که می‌توانند در پست هافبک دفاعی به تیم استقلال کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: در تیم پرسپولیس بازیکنانی مانند گادوین منشا و علی علیپور بسیار زهردار هستند و زوج بسیار خوبی را در خط حمله سرخ‌‌پوشان ایجاد کرده‌اند. امید عالیشاه و سیامک نعمتی نیز می‌توانند در خط میانی عصای دست برانکو شوند تا تیمش در دربی نتیجه خوبی بگیرد. نقش جلال حسینی هم در موفقیت پرسپولیس بسیار مهم است.

مربی سابق استقلال در مورد اینکه چه نتیجه‌ای را برای دربی 88 پیش‌بینی می‌کند، اظهار کرد: فکر می‌کنم استقلال بتواند با اختلاف یک تا دو گل برنده شود. شاید پرسپولیس از لحاظ کسب نتیجه تا اینجای فصل تیم بهتری نشان داده ولی قابلیت و ظرفیت تیم استقلال از پرسپولیس بیشتر است.

انتهای پیام/4051/4048/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته