دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

حسن روشن: هر تیمی در دربی ترس داشته باشد برنده می‌شود/ ضیافت قبل بازی جنبه تبلیغاتی داشت

پیشکسوت استقلال گفت: هر تیمی که در دربی ترس بیشتری داشته باشد برنده بازی است و هر تیمی که با غرور وارد زمین شود دربی را می‌بازد.
کد خبر : 158066

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال تهران که در نیم فصل اول لیگ نتوانست انتظارات هوادارانش را برآورده کند در نیم فصل دوم با کسب نتایج خوب و همچنین برد در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از روحیه بالایی برای بازی دربی مقابل پرسپولیس تهران برخوردار است.


حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد وضعیت استقلال با توجه به برد روحیه بخش مقابل السد برای دربی هشتادوچهارم گفت: «من از اول فصل هیچ کدام از بازی‌های استقلال را ندیدم اما نتایج تیم را پیگیری می‌کنم و خوشبختانه در نیم فصل دوم کادر فنی به خودش آمد و نتایج تیم بهتر شد، اما مهمترین مشکل حال حاضر استقلال نداشتن ثبات مدیریتی در تیم است. مدیرعامل و هیات مدیره پشتوانه تیم هستند که استقلال در حال حاضر چنین پشتوانه‌ای را ندارد.»


روشن در رابطه با اینکه گفته می‌شود پرسپولیس با توجه به شرایطش در جدول برند دربی است افزود: «هیچ وقت قبل از دربی نمی‌توان گفت فلان تیم برنده بازی است. شرایط دربی در زمین رقم می‌خورد و بستگی به نوع بازی دو تیم دارد. اگر دو تیم در یک ربع اول بتوانند به گل برسند بازی خوبی را تماشا می‌کنیم و به طور حتم به برد یکی از دو تیم امیدوار می‌شویم اما اگر دو تیم نتوانند در دقایق ابتدایی به گل برسند شاید ترس از باخت تیم‌ها را در لاک دفاعی فرو ببرد.»


وی افزود: «در سال‌های دور دو تیم برای برد به زمین می‌آمدند ولی در حال حاضر تیم‌ها برای نباختن بازی می‌کنند. اما به نظر من هر تیمی که ترس بیشتری داشته باشد و خود را از قبل برنده دربی نداند برنده بازی است و هر تیمی که با غرور وارد زمین شود دربی را می‌بازذ.»


پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد ضیافتی که برای دو تیم قبل از دربی برگزار کردند گفت: «برای ضیافت قبل از دربی به من هم زنگ زدند و من را دعوت کردند و آقایان گفتند که از باشگاه پرسپولیس آقای پروین در این مهمانی حضور دارند و شما هم از طرف باشگاه استقلال دعوت هستید. من فکر می‌کنم که این مراسم هیچ بار معنوی نداشت و هدف مسئولان برگزارکننده جنبه تبلیغاتی آن بود و به همین دلیل در مراسم شرکت نکردم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته